ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار کلانشهر تبریز گفت: بر اساس پیشنهاد شهرداری تبریز طی طرح مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراکز ارائه خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در حاشیه شهر ایجاد می شود.

ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عباس رنجبر در حاشیه بازدید از طرح های مراکز یهداشت و سلامت منطقه ها حاشیه نشست شهر تبریز که به همراه دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت طی گفت و گو با خبرنگار شهریار نیوز گفت: طرح مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز و موضوع دکتر پزشکیان در دستور کار بوده و بر اساس پیشنهاد شهرداری تبریز قرار بر این است خدمات فوق تخصصی و تخصصی را در حاشیه شهر ارائه شود.

وی اضافه کرد: با تحقق این موضوع ضمن تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از ترافیک درون شهری کاسته خواهد شد.

شهردار کلانشهر تبریز با بیان اینکه در مرحله اول دو نقطه مناسب برای اجرای این طرح معین و بازدیدهایی انجام شد، اضافه کرد: یکی از این منطقه ها مرکز بهداشت منطقه منبع بوده که با توجه به وجود ساختمان فعلی بهداشت استان نیاز به تغییراتی بود و طی بازدیدهای لازم زمینه برای ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی در این منطقه فراهم است.

وی ادامه داد: دومین منطقه آخماقیه بود که با توجه به پیشنهادات اجرا شده مقرر شد ضمن بازدید به منظور مکان یابی مناسب همه زمین های با کاربری بهداشتی و درمانی احصا شود تا مرکز تخصصی مورد نظر برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم منطقه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث شود.

رنجبر اظهار داشت: در حاشیه این بازدیدها موضوع خدمات رسانی به مراکز و منطقه ها حاشیه نشین و لایحه قرارگاه اقدام بازدیدهایی اجرا شده و مقرر شد طرح پس از بررسی شورای محترم شهر قابلیت اجرایی خواهد داشت .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2024

به "ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید