بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال

به گزارش فروشگاه کوچک، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر کشور با ارائه یک بازی خوب و منسجم، پیروز به شکست تیم شهرداری ورامین، صدرنشین لیگ برتر با نتیجه سه بر یک شد.

بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، در مسابقه این دو تیم که عصر چهارشنبه 30 بهمن در سالن مملو از تماشاگر المپیک شهر گنبدکاووس، استان گلستان برگزار گشت، شاگردان عظیم جزیده در یک بازی خوب و حساب شده، پیروز به شکست صدرنشین مسابقات لیگ برتر شدند و سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی را به دست آوردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در گیم نخست این مسابقه باوجود عقب افتادن سه امتیاز در ابتدای بازی از میهمان خود که تا امتیاز 16 این فاصله ادامه داشت، پیروز شدند با بازی خوب خود در امیتاز 17 با حریف مساوی شده و در حالی که امتیازهای دو تیم برابر پیش می رفت، در نهایت تیم شهرداری ورامین توانست این گیم را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود تمام کند.

در گیم دوم اما گنبدی ها با حمایت پرشور تماشاگران، بازی خوب خود در گیم اول را ادامه دادند و پیروز شدند چند امتیاز از حریف پیش افتاده و با حفظ این فاصله و افزایش آن، درنهایت این گیم را با حساب 25 بر 17 به سود خود به پایان ببرند تا هر دو تیم در گیم شماری برابر شوند.

در گیم سوم این بازی، تیم شهرداری ورامین با بازی خوب خود چند امتیاز از گنبدی ها جلو افتاد اما تیم میزبان به بازی برگشت و در امیتاز 9 دو تیم برابر شدند و در ادامه تیم میزبان به امتیاز 16 رسید که در این امتیاز بازیکن شماره هشت ورامین و در ادامه کادر فنی آن نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند و داور هم به این بازیکن خاطی کارت زرد نشان داد.

اعتراض ورامینی ها سبب درگیری بین برخی بازیکنان دو تیم و سرمربی ورامین با یکی از عوامل اجرایی شد که به این دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد اما با شروع مجدد بازی، این گنبدی ها بودند که بدون توجه به حاشیه سازی ورامینی ها، با بازی خوب خود در دفاع و سرویس، این گیم را 25 بر 20 به نفع خود به پایان بردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس که دو گیم قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته و با تشویق بی وقفه تماشاگران خود، روحیه مضاعفی گرفته بودند، گیم چهارم را بسیار خوب شروع کردند و در نهایت این دست را هم همانند گیم سوم با نتیجه 25 بر 20 از آن خود کردند تا با نتیجه سه بر یک، حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کرده و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود نمایند.

شهرداری گنبدکاووس با این بُرد ارزشمند به دهمین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر والیبال دست یافت و با 27 امیتاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا غریب به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم بود و آقایان اصغر حاج کاظمی و خلیل یگانه مجد نیز نماینده و ناظر فدراسیون والیبال بودند ضمن اینکه تماشای این بازی به سبب خرید تمامی بلیط ها توسط سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان، برای افزون بر سه هزار گنبدی حاضر در سالن رایگان بود.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 874

به "بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید