تاج: برگزاری همزمان دربی و والیبال سخت بود، عذرخواهی بیرانوند بهتر از تنبیه کردن اوست

به گزارش فروشگاه کوچک، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، برگزاری همزمان دربی پایتخت و مسابقات والیبال را سخت دانست.

تاج: برگزاری همزمان دربی و والیبال سخت بود، عذرخواهی بیرانوند بهتر از تنبیه کردن اوست

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج درباره برگزاری دربی پایتخت در روز یکشنبه 31 شهریور گفت: این را باید از سازمان لیگ بپرسید. آنچه من می دانم این است که مسابقات والیبال مقدماتی المپیک در استادیوم 12 هزار نفری آزادی، روز آدینه برگزار می گردد که مسابقه داخلی نیست. در شورای تأمین که در آن حضور داشتم تأکید شد که این بازی در روزی غیر از روز دربی برگزار گردد. چون برای نیروی انتظامی سخت است که همزمان دربی و والیبال را سامان بدهد.

وی که با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما برگزار می گردد، یادآور شد: بهتر است مسابقه روز آدینه برگزار گردد، اما به هر حال ما یک استادیوم آزادی داریم و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در این استادیوم بازی می نمایند. سالن 12 هزار نفری هم در آزادی است و باید رویدادهای بین المللی هم سامان داده گردد. برخی وقت ها بازی های بین المللی اتفاقاتی را رقم می زند. مانند بازی مقدماتی ما در جام جهانی که آن را شب عاشورا گذاشتند و ما راضی نبودیم این اتفاق بیفتد، اما مجبور شدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا نمی شد مانند تأخیر در آغاز لیگ برتر، دربی هم چند روز دیرتر برگزار گردد، توضیح داد: این را از مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات بپرسید. ما بازی های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم که روز عاشورا آغاز می گردد.

تاج درباره شکایت باشگاه تراکتور از حرکت بیرانوند مقابل تماشاگران تراکتور اعلام نمود: بیرانوند مصاحبه ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم در اطلاعیه ای اظهار داشت منظوری نبوده و عذرخواهی نموده است. همین عذرخواهی بهتر از تنبیه کردن است. لیگ دو هفته برگزار شده و بیرانوند یک هفته محروم بوده است.

قاعدتاً برخوردها گزینشی نیست و منطقی رفتار می گردد.، وی ضمن بیان این جمله گفت: هرکسی در جامعه فوتبال این کار را انجام دهد، خودم عذرخواهی می کنم و معتقدم نباید این اتفاقات بیفتد. مردم علاقه ای به این حرف ها ندارند و دل شان می خواهد از فوتبال لذت ببرند و نباید فوتبال را به جایی رساند. رقابت تیم ها فقط باید در زمین و همان 90 دقیقه باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا قانون 90 به 10 در دربی پایتخت اجرا می گردد یا خیر، اعلام نمود: باید ستادی برای این قانون ایجاد گردد. این قانون به نفع همه است و کنترل استادیوم ساده تر می گردد و این موضوع در بازی با تراکتور اجرا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 434

به "تاج: برگزاری همزمان دربی و والیبال سخت بود، عذرخواهی بیرانوند بهتر از تنبیه کردن اوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: برگزاری همزمان دربی و والیبال سخت بود، عذرخواهی بیرانوند بهتر از تنبیه کردن اوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید