تاثیرگذارترین بازیگران در اکران های سال 99

به گزارش فروشگاه کوچک، سینما گرام/ در سال 99 به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت سینماها، همچنین محدویت های اکران، فیلم هایی مانند شنای پروانه که از امید های اصلی شکستن رکورد فروش بودند نتوانستند آنچنان که انتظار میرفت فروش قابل توجهی را به نام خود ثبت نمایند. اما در همین اوضاع رکود نیز چند فیلم با اتکا به داستان جذاب و بازیگران محبوب پیروز شدند مخاطبان را به سالن های سینما بکشانند.

تاثیرگذارترین بازیگران در اکران های سال 99

جواد عزتی (شنای پروانه)

قطعا یکی از دلایل استقبال مخاطبان از فیلم شنای پروانه را باید جواد عزتی دانست. درخشش جواد عزتی در نقش حجت، بار دیگر ثابت کرد عزتی بازیگری ست که به خوبی از پس نقش های متفاوت و چالش برانگیز برمی آید. بازی خوب او در جشنواره فجر نادیده گرفته شد و همین دلیل باعث شد مخاطبان برای تماشای فیلم کنجکاوتر شوند. این فیلم رتبه اول فروش سال 99 را نیز به نام خود ثبت کرد.

امیر آقایی (شنای پروانه- دیدن این فیلم جرم است)

امیر آقایی که برای فیلم شنای پروانه پیروز به دریافت سیمرغ بهترین نقش مکمل شده بود، در سال 99 با دو فیلم به سینما آمد. بسیاری بازی برونگرای او در شنای پروانه را متفاوت ترین نقش کارنامه کاری آقایی می دانند. نقشی که با وجود کوتاهی اش بسیار سر و صدا کرد و چهره ای جدید از امیر آقایی به مخاطب نشان داد. فیلم دیدن این فیلم جرم است دیگر فیلم مهم آقایی بود که بعد از چند سال توقیف، پیروز به اکران شد. امیر آقایی در این فیلم نیز نقشی کوتاه اما موثر داشت.

پژمان جمشیدی (خوب،بد، جلف 2؛ ارتش سری)

جمشیدی در سال های اخیر با فیلم های کمدی خود توانسته است مخاطبان پرشماری را به سینما بکشاند و جزو بازیگران پولساز باشد. او سال 99 نیز با زوج سینمایی خود یعنی سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری حضور پیدا کرد. گرچه این فیلم به اندازه سری اول آن پیروز نبود اما توانست در رتبه دوم جدول فروش قرار گیرد.

بهرام افشاری (آقای سانسور)

آقای سانسور دومین فیلم کمدی سال 99 بود که پیروز شد در شرایط نامناسب اکران مخاطبان را به سینما بکشاند. حضور بهرام افشاری را باید یکی از دلایل اصلی فروش فیلم دانست، چرا که افشاری با فیلم رکوردشکن رحمان 1400 و پس از آن چشم و گوش بسته اعتماد مخاطبان سینمای کمدی را جلب نموده و نشان داده بود می تواند به خوبی از پس ایفای نقش های کمدی برآید./سینماتیکت

منبع: همگردی
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1743

به "تاثیرگذارترین بازیگران در اکران های سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرگذارترین بازیگران در اکران های سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید