تاریخ رونمایی از آیفون 15

به گزارش فروشگاه کوچک، بعد از مدت ها انتظار و انتشار خبرها و شایعات مختلف، بالاخره متوجه شدیم سری آیفون 15 در چه تاریخی قرار است رسما رونمایی شوند. با اعلام رسمی اپل، این اتفاق بزرگ در تاریخ 12 سپتامبر 2023 یا 21 شهریور 1402 رخ خواهد داد. البته پیش تر هم در این رابطه شنیده بودیم اما حالا کاملا نسبت به این موضوع مطمئن هستیم.

تاریخ رونمایی از آیفون 15

همانطور که احتمالا در جریان هستید، سری آیفون 15 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی و راهی بازار خواهند شد که البته مدل آخر یعنی پرو مکس شاید در نهایت آیفون 15 اولترا هم نام گذاری گردد. چون اینطور گفته می گردد که شرکت آمریکایی شاید بخواهد رویه نام گذاری مشابه با ساعت های هوشمندش را برای آیفون ها هم در نظر بگیرد.

هشتگی که اپل برای این مراسم انتخاب نموده، Wonderlust نام دارد که به معنای تمایل زیاد برای سفر است. البته در فرهنگ لغت اپل به احتمال زیاد این لغت به معنای تمایل شدید مردم به کوچ از سایر گوشی ها به سری آیفون 15 معنا می دهد.

طبق شنیده ها، می دانیم سری آیفون 15 همگی قرار است یک سری قابلیت مشترک داشته باشند که از جمله این موارد می توان به جزیره پویا و پورت USB-C اشاره نمود. البته سرعت این پورت در دو مدل پرو و پرو مکس بیشتر است. علاوه بر این ها، آیفون 15 پرو مکس قرار است از لحاظ دوربین تله فوتو هم پیشرفت چشمگیری داشته باشد چون این بار یک لنز پریسکوپی با زوم 5 تا 6 برابری جایگزین نمونه فعلی با زوم 3 برابری خواهد شد.

آیفون 15 پرو و پرو مکس به فریم تیتانیومی هم مجهز خواهند شد که به شکل قابل توجهی بهتر از فولاد ضد زنگ است و وزن کمتری هم از آن دارد. اضافه شدن کلید اکشن با امکان شخصی سازی هم از جمله سایر قابلیت هایی است که برای آیفون های گران تر در نظر گرفته شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2358

به "تاریخ رونمایی از آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید