تبادلات کشاورزی مازندران با ویتنام گسترش می یابد

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از گسترش تبادلات کشاورزی مازندران با ویتنام اطلاع داد.

تبادلات کشاورزی مازندران با ویتنام گسترش می یابد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، محمد علی بهمنیار بعداز ظهر امروز در حاشیه بازدید سفیر ویتنام از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به قدمت 41 ساله دانشگاه کشاورزی ساری، اظهارداشت: قدمت این دانشگاه تقارن با سالروز دوستی ایران و ویتنام است.

وی با بیان اینکه 90 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه کشاورزی ساری دارای درجه علمی دکترا هستند، اضافه نمود: عمده رشته های کشاورزی در این دانشگاه تدریس می گردد و تحقیقات کشاورزی در این واحد دانشگاهی انجام می گردد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به تحصیل بیش از سه هزار دانشجو در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در این واحد دانشگاهی، توضیح داد: دو پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری در دانشگاه کشاورزی ساری داریم.

دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر آمل و انعقاد قرارداد خواهرخواندگی آمل و ویتنام، بازدید از منطقه ویژه مالی بندرامیرآباد و قابلیت های دامپروری و مالی شرق مازندران و بازدید از مرکز تحقیقات برنج کشور در آمل از برنامه های سفر دو روزه سفیر ویتنام در مازندران است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 338

به "تبادلات کشاورزی مازندران با ویتنام گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادلات کشاورزی مازندران با ویتنام گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید