تداوم تعطیلی تمام مراکز آموزشی شمال ایتالیا برای دومین هفته متوالی

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس منطقه شمال ایتالیا به دلیل شیوع ویروس مهلک کرونا، از تداوم تعطیلی مراکز آموزشی این منطقه و نواحی مجاور آن برای یک هفته دیگر اطلاع داد.

تداوم تعطیلی تمام مراکز آموزشی شمال ایتالیا برای دومین هفته متوالی

با ما همراه باشید و با تور زمستانی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس منطقه شمال ایتالیا روز شنبه گفت که مدارس و دانشگاه های این منطقه برای دومین هفته متوالی تعطیل خواهند بود تا بتوان ویروس کشنده کرونا را مهار کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، استفانو بناکاچینی رئیس منطقه شمال ایتالیا در فیسبوک نوشت که به غیر از منطقه خود، مراکز آموزشی در مناطق مجاور لومباردی و ونتو به توصیه دولت کماکان تعطیل خواهند ماند. امیلیا-رومانیا در شمال ایتالیا واقع شده و مرکز آن شهر بولونیا است.

شمال ایتالیا به کانون شیوع ویروس کشنده کرونا در اروپا مبدل شده است. این کشور بیشترین میزان شیوع کرونا را در اروپا داشته و گفته می گردد بیش از 350 مورد کرونا در این کشور مشاهده شده و تا به امروز یازده نفر بابت این ویروس جان باخته اند.مقامات شهرهای شمالی ایتالیا از یک هفته قبل مدارس، دانشگاه ها، موزه ها و سینماها را عطیل نموده و برگزاری هرگونه تجمع عمومی از جمله کارناوال ونیز را ممنوع کردند. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 916

به "تداوم تعطیلی تمام مراکز آموزشی شمال ایتالیا برای دومین هفته متوالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تداوم تعطیلی تمام مراکز آموزشی شمال ایتالیا برای دومین هفته متوالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم تعطیلی تمام مراکز آموزشی شمال ایتالیا برای دومین هفته متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید