تداوم روز های تیره فولاد؛ تیم ملی بلای جان نکونام

به گزارش فروشگاه کوچک، درست از زمانی که شایعه شد قرار است جواد نکونام به عنوان کمک ایرانی، کارلوس کی روش را در جام جهانی همراهی کند و بعد به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی در جام ملت های آسیا بنشیند، همه چیز برای فولاد به هم ریخت. این تیم که با نکونام تبدیل به یکی از قدرت های فوتبال ایران شده بود، تمرکزش را از دست داد و رنگ برد و پیروزی به چشم ندید. مشخصا مباحث مربوط به حضور جواد نکونام در تیم ملی، جدایی اش از فولاد یا حضور پاره وقتش در این تیم، تمرکز سرمربی و مجموعه فولاد را به هم زده است. آن ها در هفته های گذشته بیش از آنکه درگیر نتایج و اصلاح امور باشگاه باشند، درگیر صدور تکذیبیه برای حضور نکونام در تیم ملی بوده و بار ها به صورت رسانه ای این موضوع را عنوان کردند.

تداوم روز های تیره فولاد؛ تیم ملی بلای جان نکونام

با وجود این شرایط برای فولاد خوب پیش نرفت. این تیم که عصر روز گذشته در بازی معوقه لیگ برتر از هفته ششم به مصاف ملوان بحران زده رفته بود، زور بردن نداشت تا نهایتا با نتیجه به نسبت سنگین 3 بر یک مغلوب شود و برای سومین بار متوالی در لیگ برتر طعم شکست را بچشد. شکست های متوالی در شرایطی برای فولاد به دست آمده که با توجه به تفکرات و سبک مربیگری نکونام، شکست دادن این تیم حتی در یک بازی هم سخت و سخت است.

به هر روی فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی ها برابر نساجی، گل گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند.

شاگردان نکونام در صورت کسب سه امتیاز مسابقه دیروز، می توانستند با سه پله صعود، با حضور در جایگاه هفتم جدول وارد تعطیلات فیفادی شوند. با این حال، هفتمین ناکامی پیاپی فولادی ها در کسب برد، موقعیت آن ها در جدول را بحرانی تر کرده و این تیم برای برگشتن به روز های خوب و تبدیل شدن به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کار بسیار سختی پیش رو دارد. به ویژه اینکه همین حالا اختلاف امتیاز آن ها با صدر جدول 12 امتیاز شده است. در سوی دیگر ملوان بندر انزلی هم پیش از برد روز گذشته شرایط خوبی نداشت. شاگردان مازیار زارع که پیش از این با شش امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار داشتند، حالا یک پله صعود کرده و با کسب 9 امتیاز به رده چهاردهم رسیدند.

به این ترتیب، لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دیدار معوقه میان ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان به تعطیلات حدودا دو ماهه خواهد رفت و براساس اظهارات مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر، ادامه لیگ بعد از اتمام جام جهانی برگزار می شود که این اظهارات نشان می دهد تا اواخر آذر ماه، خبری از برگزاری دیدار های لیگ بیست ودوم نخواهد بود و تیم ها فرصت آماده سازی نزدیک به دو ماهه ای را برای حضور در ادامه فصل در اختیار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2234

به "تداوم روز های تیره فولاد؛ تیم ملی بلای جان نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم روز های تیره فولاد؛ تیم ملی بلای جان نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید