ثبت نام 10 درس مهارتی برای نیمسال دوم دانشگاه بناب شروع شد خبرنگاران

به گزارش فروشگاه کوچک، ثبت نام در 10 درس مهارتی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه بناب شروع شد.

ثبت نام 10 درس مهارتی برای نیمسال دوم دانشگاه بناب شروع شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام 10 درس مهارتی برای ترم دوم سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه بناب آغاز شد. دانشجویان می تواند تا شنبه 30 بهمن 99 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به اطلاع دانشجویان می رساند این دروس توسط گروه ارتباط با صنعت دانشگاه ارائه می گردد و مجزا از دروس ارائه شده در سیستم سما است؛ لذا انتخاب این دروس سقف تعداد حق انتخاب واحد دانشجویان از دروس ارائه شده توسط گروه های آموزشی دانشگاه را تغییر نمی دهد.

دانشجویان همزمان با این دروس مهارتی می توانند تمامی دروس مورد نظر خود برای انتخاب واحد برای ترم دوم سالتحصیلی 1399-1400 را هم از سیستم سما انتخاب واحد نمایند.

گفتنی است، ثبت نام برای دروس مهارتی با سیستم سما امکان پذیر نیست و ضروری است دانشجویان با استفاده از وب سایت جدید خود گروه ارتباط با صنعت دانشگاه و با استفاده از لینک https://industry.ubonab.ac.ir/current-courses.html با درج مشخصات خود نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دانشجویان می توانند 2 اولویت را برای دروس مهارتی انتخاب نمایند. ولی ثبت نام آن ها در ابتدا فقط برای اولویت اول در نظر گرفته خواهد شد. چنانچه برای کلاسی تعداد افراد ثبت نامی به حد نصاب نرسد ثبت نام از اولویت های دوم در کلاس مزبور انجام خواهد شد.

گفتنی است، دانشجویان باید توجه نمایند که در آغاز کلاس ها حضور غیاب دانشجویان انجام خواهد شد. چنانچه دانشجویی سه جلسه در آغاز کلاس حاضر نباشد اسم آن دانشجو در کلاس حذف خواهد شد و نفر بعدی در لیست ثبت نامی به کلاس اضافه خواهد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1589

به "ثبت نام 10 درس مهارتی برای نیمسال دوم دانشگاه بناب شروع شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 10 درس مهارتی برای نیمسال دوم دانشگاه بناب شروع شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید