رجب زاده: مسئولان AFC گستاخ شده اند

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/اصفهان بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شاید انصراف تیم ها و بازی نکردن در جام باشگاه های آسیا یک راه چاره باشد، اما باید بهترین راه چاره را انتخاب کنیم تا آسیب کمتری برای فوتبال و ورزش ما به همراه داشته باشد.

رجب زاده: مسئولان AFC گستاخ شده اند

مهدی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگاران در مورد منع میزبانی تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا، اظهار کرد: این اتفاق بدی برای کشور است و از لحاظ نتیجه گیری و مالی به ضرر تیم های ما است. فکر می کنم AFC رگ خواب ما را پیدا نموده است. در گذشته نیز برای بازی با تیم های عربستانی اقداماتی انجام دادند. AFC پله پله جلو آمد و منتظر عکس العمل کشور ما بود و با این تصمیم کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: مسئولان AFC گستاخ شده اند و ما هر چیزی که آن ها گفتند را گوش نموده ایم و این از ضعف فوتبال ما است که تدابیری برای تحت فشار قرار دادن کنفدراسیون آسیا نداریم. محروم شدن از دیدن این بازی ها و مسابقات ملی ظلمی است که به مردم ما خواهد شد.

رجب زاده در رابطه با واکنش باشگاه ها نسبت به این تصمیم، اضافه کرد: متاسفانه همواره پس از افتادن اتفاق به دنبال حل شدن آن هستیم و هیچ وقت به فکر پیش بینی و پیشگیری نیستیم. از چند وقت پیش زمزمه منع میزبانی تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا بود، اما هیچ اقدامی برای پیشگیری این اتفاق انجام ندادیم.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن ادامه داد: شاید انصراف تیم ها و بازی نکردن در جام باشگاه های آسیا یک راه چاره باشد، اما باید بهترین راه چاره را انتخاب کنیم تا آسیب کمتری به همراه داشته باشد. خوب است که این تصمیم به ما برخورده است، اما باید عواقب حضور نیافتن در مسابقات را در نظر داشته باشیم و پس از آن اقدام به تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: نمی توانیم نسبت به این موضوع احساسی تصمیم بگیریم. چگونه است که فدراسیون فوتبال ایران که در AFC صاحب 5 کرسی است، باید تحریم گردد. مسئولین AFC به مردم و کشور ما بی احترامی می نمایند. اکنون ایستادن جلوی AFC تبعات سنگین تری برای ما دارد و زمانی باید این کار را می کردیم که عواقب آنچنانی برای ما نداشت و مسئولان باید از همان روزهای اول فکری اساسی می کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 800

به "رجب زاده: مسئولان AFC گستاخ شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجب زاده: مسئولان AFC گستاخ شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید