رویارویی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا، 2 بازیکن ایران محروم هستند

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران : تیم فوتبال نوجوانان ایران در دیدار برابر ایتالیا دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

رویارویی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا، 2 بازیکن ایران محروم هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ایران در ادامه رقابت های جام جهانی کوچک در سن پطرزبورگ امروز (آدینه) به مصاف تیم ایتالیا می رود.

براساس این گزارش، سعید عزت اللهی و محمد بازاج دو بازیکن محروم بازی امروز هستند که به دلیل سه اخطاره بودن، تیم ایران را در این بازی همراهی نخواهند کرد. این در حالیست که تیم ایتالیا بازیکن سه اخطاره و محروم ندارد اما دو بازیکن آنها به دلیل مصدومیت به بازی امروز نمی رسند.

محرومیت این دو بازیکن پیش ازظهر امروز طی نامه ای از سوی کمیته برگزاری رقابت ها به داود پرهیزگار سرپرست تیم ایران اعلام شد.

تیم ایران در بازی امروز با لباس سفید برابر تیم ایتالیا به میدان می رود و علی دوستی مهر سرمربی تیم ایران، فهرست بازیکنانی که مقابل ایتالیا به میدان می روند را به توضیح زیر گفت:

مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، علی قاسمی، مصطفی هاشمی، یوسف سیدی، علی نوری، آرمین سبحانی، محمدرضا کاوه، امیر محمد مظلوم، مرتضی کاسب زاده

ایران در صورت پیروزی در این بازی به برنده بازی چک - اسلوونی برای کسب مقام ششم و در صورت باخت به بازنده بازی چک - اسلوونی برای کسب مقام هفتم برخورد خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 333

به "رویارویی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا، 2 بازیکن ایران محروم هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "رویارویی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا، 2 بازیکن ایران محروم هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی نوجوانان ایران مقابل ایتالیا، 2 بازیکن ایران محروم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید