رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم: نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه 23 فروردین

به گزارش فروشگاه کوچک، مهماندار گفت: مقرر شد از روز شنبه 99/1/23 کلیه مالکین و راکبین موتور سیکلت های توقیفی به جای مراجعه صرفا به یک مرکز (ستاد ترخیص موتور سیکلت واقع در خلیج) می توانند به 140 دفتر پلیس +10 در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم: نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه 23 فروردین

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سردار محمدرضا مهماندار در مورد نحوه فعالیت و ادامه کار ستاد ترخیص موتورسیکلت در تهران عظیم توضیحاتی ارایه نمود.

سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران عظیم در این خصوص به خبرنگاران گفت: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تدابیر و پیگیری های فرمانده محترم انتظامی تهران عظیم سردار حسین رحیمی و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تا به امروز اقدامات موثر و خوبی در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.

مهماندار ادامه داد:یکی دیگر از این اقدامات موثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آن ها توقیف شده به مراکز پلیس +10 می باشد که بر این اساس مقرر شد از روز شنبه 99/1/23 کلیه مالکین و راکبین موتور سیکلت های توقیفی به جای مراجعه صرفا به یک مرکز (ستاد ترخیص موتور سیکلت واقع در خلیج) میتوانند به 140 دفتر پلیس +10 در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور شهروندان عزیز تهرانی می توانند از روز شنبه به نزدیکترین دفتر پلیس +10 مراجعه کرده و امور ترخیص موتور سیکلت خود را انجام دهند.

سردار مهماندار از راکبین موتور سیکلت خواست تا با رعایت و احترام به قوانین هدایت و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوق سایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا انشاالله شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1027

به "رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم: نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه 23 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم: نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه 23 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید