زمان برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز مردان تعیین شد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، پرونده بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز در بخش مردان با برگزاری دیدارهای پلی آف و مشخص تیم های برتر این دوره بسته خواهد شد. طبق برنامه مصوب در کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار است دیدارهای این مرحله طی روزهای 18 تا 23 خردادماه برگزار گردد.

زمان برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز مردان تعیین شد

فراسنج، رعد پدافند هوایی و شادروان اقبال لطف الله نسبی (سه تیم برتر اول گروه اول) همراه با شهرداری کرج، دانشگاه آزاد اسلامی و پادما یدک اصفهان (سه تیم برتر گروه دوم) تیم هایی هستند که پیروز به صعود از مرحله مقدماتی این فصل از مسابقات شدند.

در این میان دو تیم فراسنج و شهرداری کرج به عنوان صدرنشین گروه الف و ب به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. از میان دو تیم دانشگاه آزاد و نماینده کردستان، تیم دانشگاه آزاد با برگزاری ملاقات مقدماتی پلی آف به عنوان حریف فراسنج در مرحله نیمه نهایی معین شد.

ملاقات تیم های رعد پدافند هوایی و پادما یدک اصفهان اما به خاطر کرونا و مبتلا شدن بعضی بازیکنان برگزار نشد. قرار است پیش از تاریخ مصوب برای برگزاری ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی، این ملاقات معوقه برگزار گردد تا حریف شهرداری کرج برای صعود به فینال معین گردد.

پیش از این 15 تا 18 اردیبهشت ماه به عنوان زمان برگزاری ملاقاتهای پلی آف لیگ تنیس روی میز بانوان اعلام شده بود. البته قرار بود این ملاقاتها 2 تا 5 اردیبهشت ماه برگزار گردد اما به خاطر کرونا و موج چهارم این ویروس برگزاری آن دو هفته به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1671

به "زمان برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز مردان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری پلی آف لیگ تنیس روی میز مردان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید