سند توسعه منابع طبیعی استان بوشهر تصویب شد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهاجری عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف منابع طبیعی استان بوشهر در 30 ماهه گذشته گفت: در حال حاضر سند تدوین و توسعه منابع طبیعی استان تصویب شده است که می تواند چراغ راه برنامه های آتی این سازمان باشد.

سند توسعه منابع طبیعی استان بوشهر تصویب شد

وی اضافه نمود: در حوزه های مدیریت جامع آبخیزداری و اجرای سازه های مختلف در سراسر استان، اقدامات ارزشمندی انجام شد و تنها سال جاری از محل صندوق توسعه ملی 274 میلیارد ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر مصوب شده است.

سهیل مهاجری اجرای وسیع پروژه های مختلف فنی در سطح مراتع استان، کاداستر اراضی ملی و ارتباط مستمر با سمن ها در شهرستان های مختلف را تنها بخشی از اقدامات خود در این مدت دانست.

وی جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های بانوان در سطوح مختلف مدیریتی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه مسئول جدید این مجموعه با درایت و تجربه ای که دارد و کارکنان پویایی که اکنون در کنار ایشان است می تواند منشاء تحولات جدیدی در منابع طبیعی و آبخیزداری استان باشد.

در این آیین طی حکمی از سوی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، غلامرضا منتظری به عنوان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان انتصاب و از زحمات سهیل مهاجری در طول دوران خدمت قدردانی بعمل آمد.

منتظری متولد 1345 شهرستان دیر و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است. وی سابقه زیادی در جهاد کشاورزی استان دارد و مدتی نیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های دیر و دشتی بوده است. منتظری از سال 85 تا کنون نیز معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 90

به "سند توسعه منابع طبیعی استان بوشهر تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند توسعه منابع طبیعی استان بوشهر تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید