طراحی سایت: عکس، هجوم استقلالی ها، سایت بلیط فروشی ملاقات استقلال ، نساجی خوابید

به گزارش فروشگاه کوچک، سامانه بلیط فروشی آنلاین در اثر هجوم طرفداران برای خرید بلیط بازی استقلال - نساجی دچار اختلال شد.

طراحی سایت: عکس، هجوم استقلالی ها، سایت بلیط فروشی ملاقات استقلال ، نساجی خوابید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره مجوز بازگشت تماشاگران به استادیوم ها صادر شد و بعد از حدود دو سال شاهد برگزاری یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگر خواهیم بود.

ساعتی پیش اعلام شد که ملاقات استقلال و نساجی در استادیوم آزادی با حضور 5 هزار تماشاگر برگزار می گردد. 4500 بلیط برای استقلالی ها و 500 بلیط هم سهم طرفداران نساجی است. علاقه مندانی که هر دو دوز واکسن خود را دریافت نموده اند می توانند با مراجعه به سایت footballeticket.ir نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند.

بعد از اعلام این خبر شاهد هجوم فوتبالدوستان به سایت یاد شده بودیم؛ به گونه ای که این سایت در حال حاضر با اختلال روبرو شده و جوابگوی این حجم از ورودی همزمان نیست. به این ترتیب بسیاری از افرادی که برای خرید بلیط قصد ورود به سامانه خرید آنلاین بلیط را دارند با صفحه اخطار روبرو می شوند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1968

به "طراحی سایت: عکس، هجوم استقلالی ها، سایت بلیط فروشی ملاقات استقلال ، نساجی خوابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: عکس، هجوم استقلالی ها، سایت بلیط فروشی ملاقات استقلال ، نساجی خوابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید