تور ارزان فیلیپین: غذاهای سنتی مانیل را بیشتر بشناسید

به گزارش فروشگاه کوچک، غذاهای سنتی مانیل و دلیل تنوع آن ها:

شهر مانیل، یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای فیلیپین است و نیز شهری ثروتمند و در برگیرنده چند ملیت فرق دارد،چرا که این شهر از سالیان دور از فرهنگ ها و آداب و رسوم کشورهای مختلفی مانند چین، مالزی و تایوان تأثیر زیادی پذیرفته است و مملو از گروه های متنوع قومی و نژادی چینی، اسپانیایی، آمریکایی، ژاپنی، مالایی و هندی است که تأثیرش را می توان در مذهب، فرهنگ و پخت و پز منطقه ها مختلف شهر به وضوح مشاهده نمود. در این شهر قدیمی می توان با غذاهای سنتی مانیل که شاید تا به امروز بیشتر گردشگر ها طعم چنین غذاهایی را نچشیده اند آشنا شد که بیشتر این غذاها متناسب با سلیقه گردشگر ها است، اگرچه در بین این غذاها، غذاهایی وجود دارد که از نظر برخی گردشگر ها چندش آورترین غذاهای این شهر محسوب شوند.

تور ارزان فیلیپین: غذاهای سنتی مانیل را بیشتر بشناسید

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

نکته جالب این است که در مانیل و بقیه شهرهای فیلیپین تقریبا در تمامی وعده ها برنج یافت می گردد و حتی به جای آرد گندم ، از آرد برنج استفاده می کنند.در واقع مانیل ، قدیمی ترین فرهنگ ها را در خود جای داده است .در ادامه این بحث با انواع این غذاها بیشتر آشنا می شویم.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور لحظه آخری دبی هم میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشند. این تور پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور مجذوب کننده سفر کنید.

انواع غذاهای سنتی مانیل:

غذاهای سنتی مانیل در بین غذاهای شهرهای دیگر فیلیپین از معروفیت و صندلی خاصی برخوردارند و یکی از دلایل اصلی جذب گردشگران خارجی به این شهر هستند.از جمله این غذاهای سنتی معروف:

1.آدوبو:

این غذا را به صراحت می توان مشهورترین غذای سنتی مانیل به حساب آورد.در واقع این غذا تنها غذایی است که از فرهنگ خود مردم فیلیپین گرفته شده است.

در ترکیب این غذای غیر رسمی از گوشت خوک یا مرغ استفاده می گردد که این گوشت ها را با ادویه جاتی مانند فلفل سیاه و نمک، سس سویا و سیر مزه دار می کنند. این غذا معمولا با برنج سرو می گردد و هر کسی با توجه به سلیقه خود آن را با مزه ای متفاوت می پزد.

2.ایناسال:

این غذا همانند مرغ بریان ایرانی است با این تفاوت که مانیلی ها آن را با لیموناد و زنجبیل و علف لیمو خوش طعم تر می کنند و سپس آن را روی آتش بریان می کنند سپس روی آن را با روغن چرب می کنند .این غذا همانند دیگر غذاهای فیلیپینی با برنج میل می گردد.

3.پانسیت:

این غذا که از فرهنگ چینی ها گرفته شده است امروزه یکی از پرهوادارترین غذاهای سنتی مانیل محسوب می گردد.این غذا مانند نودل است و معمولا آن را با سبزیجات و گوشت سرو می کنند.

4.لومپیا:

این غذا نیز از فرهنگ غذایی چین گرفته شده است و از خوشمزه ترین غذاهای این شهر محسوب می گردد که به صورت رول هایی که با گوشت چرخ شده و سبزی های خوش طعم و ادویه جات خوش بو پر می شوند، است و با سس مخصوص سرو می گردد.

5. آروز کالدو:

این غذای سالم و خوش طعم که تاحدودی شبیه سوپ برنج است از فرهنگ غذایی چین و اسپانیا اقتباس شده است و امروز در کنار دیگر غذاهای سنتی مانیل صندلی خاصی دارد.در این غذا از برنج،مرغ،زنجبیل ،موسیر و زعفران استفاده می گردد.این غذا یکی از سالم ترین، سبک ترین و مقوی ترین غذاهای این شهر محسوب می گردد.

6.چیچارون:

این غذای سنتی از گوشت خوک تهیه می گردد و با سرکه و نارگیل مزه دار می گردد.مشابه این غذا در مکزیک سرو می گردد اما پخت آن در مانیل معروفیت خاصی دارد.

7.لچون:

این غذای خوش مزه از فرهنگ غذای اسپانیایی گرفته شده است که از گوشت شیرین شده خوک تهیه می گردد و از بی نظیر ترین و خوشمزه ترین غذاها در بین مانیلایی ها به شمار میرود.

8.امپانادا:

مشابه این غذا در مکزیک و اسپانیا وجود دارد با این تفاوت که در شهر مانیل در ترکیب این غذا به جای آرد گندم از آرد برنج استفاده می گردد.در واقع آرد برنج با فلفل و سبزیجات و تخم مرغ و غذاهای تند ترکیب می گردد.

9.سیناگانگ:

در ترکیب این غذای سوپ مانند از گوشت گاو یا مرغ یا ماهی و سبزیجات استفاده می گردد.در کنار این غذا تمرهندی و پرتغال زیتونی استفاده می گردد.این سوپ معروف معمولا در روزهای بارانی هواداران بیشتری دارد.

10.کاره کاره:

در ترکیب این غذای سوپ مانند از گوشت دم گاو، سبزی دایکون،بادمجان، سس بادام زمینی که خود از ترکیب چند گیاه معروف این شهر تهیه می گردد و کره بادام زمینی استفاده می گردد.این غذا به همراه برنج و میگو سرو می گردد.

11.فوژن فیلیپینی:

این غذا از جمله غذاهای سنتی چند ملیتی محسوب می گردد که پخت اصیل آن در شهر مانیل است و غذای سنتی این شهر محسوب می گردد.

12.کینیلا:

در ترکیب این غذای سنتی بی نظیر مانیلی ماهی، پیاز، زنجبیل،گوجه فرنگی، چیلی، سرکه نارگیل و آب مرکبات استفاده می گردد.این غذای سوپ مانند طعمی بی نظیر دارد.این غذا از غذاهای ساده مانیل محسوب می گردد.

در کنار غذاهای سنتی مانیل دسرها و کیک و شیرینی های خوشمزه ای یافت می گردد که هواداران خاص خود را دارند، از جمله این دسرها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

13.هالوهالو:

این نوع دسر از شیر و میوه های متنوع و بستنی تهیه می گردد و رنگ و لعاب خاصی دارد که جهانگرد های زیادی را شیفته خود می نماید. بوکو: این پای معروف که سنگین تر و شبیه به کاستارد است. لایه روی این پای، ترد و داخل آن نرم است و همین تردی آن سبب هواداری بیشتر آن شده است.

چندش آورترین غذاهای سنتی مانیل:

از نظر برخی جهانگرد ها، دربین غذاهای سنتی مانیل با وجود طعم مطبوعشان غذاهایی چندش آور وجود دارد ازجمله این غذاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بلوت:

این غذا همان جنین تخم اردک است که به صورت پخته به فروش می رسد و برای برخی گردشگران خارجی چندش آور است.

تامیلوک:

سرو کرم های درخت به صورت خام

سیسیگ:

این غذا شامل اندام های خوک از جمله سر، روده و دیگر اعضای آن است که با تخم مرغ خام و میوه های ترش سرو می گردد

[cn-suggest-posts sts=درباره تفریح و تفریح مانیل stl=https://deltaban.com/manila-entertainment/ sbs=رزرو آنلاین هتل sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

دینگوآن:

سوپ خون خوک به همراه سیرابی و جگر آن است.

آدیداس:

این غذا از پای مرغ تهیه می گردد.

بیتامکس:

خون دلمه بسته کبابی است که از حیواناتی همانند خوک یا مرغ گرفته شده است که بافت آن شبیه جگر است.

معروفترین رستوران های مانیل:

مانیل ، به عنوان یکی از بزرگترین شهرها و مرکز فیلیپین همه ساله جهانگرد های زیادی را جذب می نماید.در این شهر می توان غذاهای سنتی مانیل را در رستوران های رایج آن برای بار اول امتحان کرد، این شهر به علت داشتن رستوران های محلی فراوان به شهرمعروف و مرکز هزار رنگ فیلیپین معروف است.از جمله این رستوران ها:

1.:ah-beh

2.کافه ایلانگ ایلانگ:

در منوی این کافه رستوران می توان انواع غذاهای سنتیمانیلرا مشاهده نمود و با انتخاب هرکدام طعم تازه ای را تجربه نمود.

[cn-suggest-posts sts=کلیسای سن سباستین مانیل stl=https://deltaban.com/attraction/san-sebastian-church/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

3.رمولو:

این رستوران به نام سرآشپز معروفش نامگذاری شده و در آن غذاهای سنتی مانیل به صورت بی نظیری سرو می گردد.

4.لکاور:

این رستوران دکوراسیون ساده ای دارد و سبک چیدمان آن ساده به نظر می آید و بیشترین هواداران آن در شیفت عصر به این رستوران محلی می آیند.

5.اسپیرال:

در این رستوران بی نظیر و جادویی می توان انواع غذاهای محلی را تجربه نمود.

6.تویو ایتری:

این رستوران بی نظیر را جوردی ناوارا بنا نهاده است و در این رستوران از سالم ترین و برترین مواد غذایی محلی استفاده می گردد و نیز برترین برندهای غذاهای سنتی مانیل در آن یافت می گردد . این رستوران علاوه بر داشتن غذاهای خوشمزه دارای اقامتگاه هایی برای گردشگران خارجی می باشند و لحظات خوبی را برای آن ها به ارمغان می آورند.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور ارزان فیلیپین: غذاهای سنتی مانیل را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: غذاهای سنتی مانیل را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید