فوت یک نفر بر اثر کرونا در استان مرکزی؛ شناسایی 3 بیمار مشکوک ، مدارس و دانشگاه ها یک هفته تعطیل شدند

به گزارش فروشگاه کوچک، استاندار مرکزی از فوت یک نفر در این استان براثر ابتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

فوت یک نفر بر اثر کرونا در استان مرکزی؛ شناسایی 3 بیمار مشکوک ، مدارس و دانشگاه ها یک هفته تعطیل شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سید علی آقازاده استاندار مرکزی درگفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک نفر در استان مرکزی براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی اضافه نمود: از تمام مردم استان در شهر و روستا تقاضا می کنیم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری نمایند.

استاندار مرکزی تاکید نمود: تعطیلی یک هفته ای مدارس و دانشگاه های استان هم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در استان بوده است.

  • کلیه مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شد

محمد جمالیان رئیس علوم پزشکی اراک نیز گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام گردد اضافه نمود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت گردد به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

  • اسامی بیمارستان های پذیرش نماینده بیماران کرونا در شهرهای مختلف

جمالیان از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و اضافه نمود: خوشبختانه بیمارانی که در خصوص کرونا تحت درمان هستند فرایند درمانی رو به بهبودی را طی می نمایند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت نمایند و اضافه نمود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می دهند و مردم می توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه نمایند و اگر به بستری احتیاج داشته باشند از همان مراکز جهت بستری هدایت می شوند.

وی اظهار کرد: از مردم می خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری نموده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می گردد بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام نموده است که به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آکادمی های زبان و آکادمی های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا سرانجام هفته تعطیل خواهد بود.

  • افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایران ؛ 10 نفر در تهران و قم اضافه شدند | کشته ها هم زیاد شدند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 894

به "فوت یک نفر بر اثر کرونا در استان مرکزی؛ شناسایی 3 بیمار مشکوک ، مدارس و دانشگاه ها یک هفته تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک نفر بر اثر کرونا در استان مرکزی؛ شناسایی 3 بیمار مشکوک ، مدارس و دانشگاه ها یک هفته تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید