نمایشگاه ورونا ایتالیا آماده همکاری های مشترک با نمایشگاه مشهد است

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ورونا ایتالیا گفت: نمایشگاه ورونا ایتالیا آماده همکاری های مشترک با نمایشگاه مشهد است.

نمایشگاه ورونا ایتالیا آماده همکاری های مشترک با نمایشگاه مشهد است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، جیووانی مانتوانی ظهر امروز در نشستی پیرامون موضوع برگزاری نمایشگاه های بین المللی در مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار گردید گفت: آماده همکاری های مشترک با مشهد به ویژه در زمینه نمایشگاهی هستیم و در این زمینه توافقاتی نیز داشته ایم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ورونا ایتالیا اضافه نمود: زمینه های مشترک فراوانی برای برگزاری نمایشگاه در حوزه هایی مانند ساختمان و کشاورزی با مشهد داریم و توافقاتی هم در این زمینه انجام شده است.

مانتووانی بیان نمود: این توافقات زمینه همکاری مناسبی را برای آینده ورونا و مشهد فراهم می نماید، ضمن اینکه در زمینه برگزاری نمایشگاه موادغذایی، فرآوری و بسته بندی این همکاری ها می تواند دوجانبه باشد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ورونا ایتالیا گفت: نمایشگاه ورونا حدود 100 سال سابقه کار دارد و می توانیم این تجارب را در اختیار نمایشگاه مشهد مقدس قرار دهیم.

مانتووانی گفت: شرکت ورونا در برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و رویدادهای خاص دارای تخصص است و آماده پذیرایی از مدیران شهری مشهد برای بازدید از فضای نمایشگاهی خود هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 620

به "نمایشگاه ورونا ایتالیا آماده همکاری های مشترک با نمایشگاه مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه ورونا ایتالیا آماده همکاری های مشترک با نمایشگاه مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید