گسترش روابط تجاری ایران و ایتالیا، نمایش کالاهای ایرانی در رم

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، پترو پیچینتی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از خیز دو کشور ایران و ایتالیا برای گسترش روابط تجاری خبرداد و گفت: دو کشور ایران و ایتالیا مصمم هستند تا بتوانند روابط تجاری خود را گسترش دهند، بر این اساس در قالب تفاهم نامه ای که میان دو کشور به امضا رسیده، قرار است که اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در رم برگزار و کالاهای ایرانی در آن نمایش داده شوند.

گسترش روابط تجاری ایران و ایتالیا، نمایش کالاهای ایرانی در رم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مدیر نمایشگاه بین المللی ایتالیا اضافه کرد: گسترش همکاری های مالی و تجاری دو کشور در دستور کار واقع شده است و امیدواریم بتوانیم ظرف ماههای پیش رو پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این رابطه داشته باشیم. البته روابط ایران و ایتالیا پیشینه ای قدیمی دارد و ایتالیا به آینده مالی ایران امیدوار است.

وی توضیح داد: بر این اساس قرار است که اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا برگزار گردد که در آن، انواع گروههای کالایی در حوزه مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، انواع سنگ های ساختمانی، مصالح و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، کفپوش، موکت، فرش و تابلوفرش از سوی ایران عرضه خواهد شد.

همچنین سیدحسین میرظفرجویان، معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: محصولات صنعتی، خدمات فنی و مهندسی ایران در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری در بیست سال گذشته است، معرفی می گردد و فرصت مناسبی برای توسعه صادرات و تجارت در حوزه اروپا برای ایران است.

وی اضافه کرد: توافق اولیه این است که کالاهای ایرانی در فضای دو هزار متری در رم به نمایش گذاشته شوند تا علاوه بر اینکه زمینه برای ورود کالاهای ایرانی به بازار این کشور فراهم گردد، سرمایه گذاری های مشترک نیز بتوانند انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 468

به "گسترش روابط تجاری ایران و ایتالیا، نمایش کالاهای ایرانی در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش روابط تجاری ایران و ایتالیا، نمایش کالاهای ایرانی در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید