نهایی شدن تکلیف وام مسکن خبرنگاران تا هفته آینده ، انتقال نمایشگاه منوط به تصمیم شهردار

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: وزیر ارشاد از برگزاری جلسه شورای پول و اعتبار برای آنالیز شرایط پرداخت وام مسکن خبرنگاران در هفته آینده اطلاع داد و در اشاره به انتقال نمایشگاه کتاب به باغ کتاب تهران گفت: شهرداری ساختمان چند طبقه بسازد، نمایشگاه را منتقل خواهیم کرد.

نهایی شدن تکلیف وام مسکن خبرنگاران تا هفته آینده ، انتقال نمایشگاه منوط به تصمیم شهردار

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، با اشاره به پیگیری وام مسکن خبرنگاران در روزهای انتهای دولت دهم گفت: یکشنبه 26 خرداد بنده در جلسه هیئت دولت وام مسکن خبرنگاران و هنرمندان را پیگیری کردم و با آقای بهمنی مدیرکل بانک مرکزی نیز در این زمینه به تفاهم رسیدیم.

وی اضافه نمود: رئیس جمهور نیز در این جلسه بر به انتها رساندن وام مسکن خبرنگاران و هنرمندان تأکید کرد و قرار بر این شد تا در هفته آینده جلسه ای با حضور اعضای شورای پول و اعتبار برگزار گردد.

حسینی توضیح داد: پیش از این موضوع در جلسه شورای پول و اعتبار مطرح شده بود، اما گویا چند نفر از اعضا مخالف پرداخت این وام بودند، از جمله بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این شورا عضو هستند، بنابراین قرار بر این شد تا در جلسه هفته آینده شخصاً حضور یافته و ابهامات موجود و دغدغه ها و نگرانی ها را رفع کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار می رود تا شورای پول و اعتبار پیش از این ها حمایت و موافقت خود را از پرداخت این وام به خبرنگاران و هنرمندان اعلام می کردند، چرا که تمامی مقدمات لازم برای این امر صورت گرفته و تنها موافقت نهایی برای پرداخت مانده است.

وی هم چنین از پیگیری مطالبات رئیس جمهور برای معافیات مالیات ناشران و کتابفروشان و تشکیل کارگروه مشترک وزارت ارشاد و سازمان امور مالیاتی اطلاع داد و گفت: سرپرست معاونت فرهنگی پیگیر امور مربوط به تشکیل این کارگروه است ، و به زودی این کارگروه تشکیل خواهد شد تا ناشران بتوانند از صندوق توسعه ملی تسهیلاتی را دریافت نمایند.

حسینی در انتها با اشاره به انتقال نمایشگاه کتاب تهران به باغ کتاب گفت: در صورتیکه شهرداری تهران ساختمانی چند طبقه در زمینی که اطراف باغ کتاب واقع شده است، بسازد، و جوابگوی تامین نیازهای برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان باشد، امکان انتقال نمایشگاه کتاب به باغ کتاب وجود دارد، در این زمینه اخیراً نامه ای به شهردار تهران ارسال نموده ام و امید می رود، اکنون که شهردار از مسائل انتخاباتی فارغ شده است ، به این موضوع رسیدگی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 957

به "نهایی شدن تکلیف وام مسکن خبرنگاران تا هفته آینده ، انتقال نمایشگاه منوط به تصمیم شهردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایی شدن تکلیف وام مسکن خبرنگاران تا هفته آینده ، انتقال نمایشگاه منوط به تصمیم شهردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید