پرداخت حقوق آذرماه کارمندان مشروط شد

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق آذرماه به وسیله سامانه یکپارچه نظام اداری صادر شد.

پرداخت حقوق آذرماه کارمندان مشروط شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی، بخشنامه تازه این سازمان به تمامی دستگاه های اجرایی درباره حقوق و مزایای کارکنان خود که از محل بودجه عمومی دولت (عمومی، متفرقه و اختصاصی) پرداخت می کنند، صادر شد.

این بخشنامه با اشاره به بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 کل کشور و پیرو بخشنامه 30 مهر معاون اول رئیس جمهور و نامه دبیر هیات دولت در مورد تصمیمات متخذه در جلسه هیات وزیران و به منظور ساماندهی و ایجاد انضباط اقتصادی در پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان آمده است: از آذرماه امسال، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) و به ذی نفع نهایی انجام می گیرد؛ لذا لازم است تمامی دستگاه های اجرایی، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی کارکنان و ثبت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی ها که تحت هر عنوانی در آذرماه قصد پرداخت آن را دارند، حداکثر تا 15 آذرماه در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) اقدام کنند. هر گونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه مذکور مجاز نیست.

در این بخشنامه تاکید شده است، هر گونه مسئولیت عدم پرداخت حقوق و مزایا، ناشی از عدم ثبت اطلاعات مذکور، بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب/ مدیر امور اقتصادی ذیربط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1989

به "پرداخت حقوق آذرماه کارمندان مشروط شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت حقوق آذرماه کارمندان مشروط شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید