گراوینا: در صورت مختومه شدن فصل، فوتبال ایتالیا می میرد

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از پیامدهای مختومه اعلام شدن رقابت های فوتبال این کشور در فصل 2020-2019 سخن گفت.

گراوینا: در صورت مختومه شدن فصل، فوتبال ایتالیا می میرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گابریله گراوینا در جریان نشستی که باشگاه سری B آسکولی ترتیب داده بود، گفت: تا زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هستم، هرگز اجازه متوقف شدن فصل جاری را نخواهم داد چون در صورت مختومه شدن فصل، فوتبال ایتالیا می میرد.

وی اضافه نمود: من از منافع همه محافظت می کنم، بنابراین تکرار می کنم، من از متوقف کردن مسابقات امتناع می کنم، مگر اینکه شرایط خاص در رابطه با سلامتی افرادِ درگیر وجود داشته باشد، اما کسی باید به طور واضح به من بگوید و جلوی من را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا توضیح داد: با متوقف کردن کامل مسابقات، سیستم فوتبال ایتالیا 700 تا 800 میلیون یورو از دست می دهد. اگر قرار باشد بازی ها را پشت درهای بسته برگزار کنیم، ضررها 300 میلیون یورو خواهد بود و اگر با حضور طرفداران مجدداً بازی ها از سرگرفته گردد، ضررها 100 تا 150 میلیون یورو خواهد بود، بااینکه این گزینه آخری قابل اجرا نیست.

گراوینا در سرانجام تأکید کرد: ما نسبت به شرکا و نهادهای بین المللی مان مانند یوفا و فیفا مسئولیت های قراردادی محکمی داریم.

در حال حاضر بازیکنان و باشگاه های ایتالیایی نسبت به دستورالعمل جدید دولت ایتالیا مبنی بر برداشته شدن قرنطینه و اجازه تردد به مردم عادی از تاریخ 4 مِی (15 اردیبهشت) در این کشور معترض هستند، این در حالی است که ورزشکاران حرفه ای حق ندارند تا تاریخ 18 مِی (29 اردیبهشت) پا به زمین های تمرینی بگذارند.

تمامی رویدادهای ورزشی ایتالیا از جمله سری A از تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1066

به "گراوینا: در صورت مختومه شدن فصل، فوتبال ایتالیا می میرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراوینا: در صورت مختومه شدن فصل، فوتبال ایتالیا می میرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید