10 تا از بهترین هتل های خانوادگی بالی اندونزی

به گزارش فروشگاه کوچک، بهترین هتل های بالی

مسافرت رفتن در تعطیلات همراه با بچه ها می تواند یک لذت واقعی باشد، مخصوصا اگر گزینه های زیادی برای انتخاب هتل هایی وجود داشته باشد که امکانات و خدمات بینظیری را جهت لذت بردن و تفریح در اختیارتان قرار بدهد. بهترین هتل های خانوادگی بالی ، خدماتی بیشتر از مکانی برای گذراندن تعطیلات با کل اعضای خانواده در خود دارند. این هتل ها به شما اجازه می دهند تا از تجربه گذراندن تعطیلات در جزیره زیبای بالی برخوردار شوید در حالیکه گزینه هایی را برای انتخاب امکانات و خدماتی که متناسب با احتیاج های مختلف والدین و بچه ها است، پیش رویتان دارید. خبرنگاران در این مطلب لیستی از بهترین هتل های خانوادگی بالی را به شما ارائه می دهد.

10 تا از بهترین هتل های خانوادگی بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

در اینجا ما شما را با معروف ترین هتل های خانوادگی بالی آشنا می کنیم که عمدتا هدفشان برآورده کردن نیازها و ملزومات خانواده ها و زوج هایی است که همراه بچه ها خود به مسافرت آمده اند. این 10 هتل، عمدتا به صورت اختصاصی با باشگاهی برای بچه ها، همراه با انواع مختلفی از سرگرمی ها برای بچه ها ساخته شده اند. برخی از این هتل ها برنامه های جذاب همراه با نکات برجسته فرهنگی ارائه می کنند که خانواده ها می توانند در آنها شرکت و تعطیلات مفیدی را تجربه کنند.

هتل هارد راک بالی

هتل هارد راک بالی فقط 6.8 کیلومتر از فرودگاه بالی فاصله دارد و دارای سرویس رفت و آمدی است که 24 ساعته در دسترس است و 18 دقیقه رفت و برگشت آن طول می کشد. مهمانان می توانند از امکانات ماساژ هتل، مالش دادن بدن یا صورت، استفاده کنند. Jamies Italian یکی از 4 رستورانی است که غذای ایتالیایی سرو می نماید و برای ناهار و شام باز است . 2 استخر روباز و یک پارک آبی رایگان از دیگر موارد برجسته در هتل هارد راک بالی هستند. اتاق های این هتل نیز بسیار تمیزند و امکانات زیادی دارند.

هتل کنراد بالی

هتل کنراد بالی هتلی 5 ستاره با ارائه محل اقامتی لوکس در خط ساحلی شرقی شبه جزیره تانجانگ بنوآ است که در آنجا انواع ورزش های آبی، منتظر شماست. این هتل فقط چند دقیقه با هتل لوکس ناسا دوآ فاصله دارد. از فرودگاه بالی تا هتل کنراد بالی 15 دقیقه فاصله است و این فاصله با ساختن جادۀ بالی ماندارا کوتاهتر شده است. هتل در مساحتی 6.8 هکتاری از باغ های گرمسیری ساخته شده و یکی از هتل های لوکس و زیبای جزیره است. این هتل زیبا دارای چندین استخر پرزرق و برق در مجاورت 350 متر مکعب از شن های سفید ساحل است. این استراحتگاه مجلل مکان های تفریحی زیادی برای کسانی ارائه می نماید که قصد دارند تعطیلات را با خانواده در جایی که امکانات زیادی برای بچه ها درنظر گرفته شده سپری کنند.

هتل پان پاسفیک نیروانا بالی

هتل پان پاسفیک نیروانا بالی هتلی با 278 اتاق است که فرهنگ بالی به خوبی در آنها ملموس است. این هتل در قسمت غربی جزیره واقع شده است و روستاهای اصلی و اصیل بالی در اطراف آن قرار گرفته اند. این هتل 5 ستاره تجربه ای از بالی واقعی را به وسیله خدمات و محیطی که ارائه می نماید، به شما منتقل می نماید. 5 رستوران در داخل هتل وجود دارند که آماده تحویل انواع غذاهای آسیایی گرفته تا اروپایی اند.

هتل کانا کیوتا بالی

هتل کانا کیوتا بالی برای مسافرانی که بودجه برایشان مهم است اقامت در محل دنج و راحتی را در معروف ترین و محبوب ترین هتل منطقه ساحلی کاتا، فراهم می نماید. این هتل در منطقه ستیابادی جالان واقع شده است و تنها چند دقیقه از هتل تا مرکز خرید، گالری کامپلکس و جاهای مهمی مثل میدان دواراسی فاصله دارد. از هتل کانا کیوتا بالی تا فرودگاه 25 دقیقه فاصله است و از انجا که هتل ساحل اختصاصی ندارد، می توانید با تاکسی طی 10 دقیقه سواری به طرف غرب به ساحل کاتا برسید. اگر می خواهید به مرکز استان یعنی دنپاسار بروید، کافی است سوار تاکسی شده و مسافتی نیم ساعته رابه طرف شمال به وسیله جاده سان ست، طی کنید.

هتل داینستی ریزورت بالی

هتل داینستی ریزورت بالی یکی از شناخته شده ترین هتل های خانوادگی بالی است. این هتل 4 ستاره در مرکز جالان کاتیکا پلازا، مهمترین خیابان در منطقه کاتای جنوبی (جنوب کاتا) واقع شده است که با اقامت در آن راحتی زیادی را به خاطر نزدیکی به مراکز خرید، رستوران ها، کلوپ های شبانه کاتا تجربه خواهید کرد. همچنین از فرودگاه بین المللی انگوراه رای تا هتل داینستی ریزورت بالی فقط 15 دقیقه فاصله است. اتاق ها و امکانات هتل داینستی ریزورت بالی بیشتر در قسمت غربی داخل هتل قرار دارند تا در آنجا مهمانان بتوانند محیط دنج و ساکتی را تجربه کنند. هتل داینستی ریزورت بالی در مجموع 312 اتاق مهمان و سوئیت را به مهمانان خود عرضه می نماید.

هتل ترانس ریزورت بالی

هتل ترانس ریزورت بالی یک هتل لوکس در قلب سمینیاک است. از هتل ترانس ریزورت بالی می توانید بصورت پیاده به رستوران ها، مراکز تفریح و سرگرمی و سالن های مد بروید. این هتل که بین یک استخر ساحلی و باغ های گرمسیری قرار گرفته دارای 184 اتاق مهمان و سوئیت استثنایی و 16 ویلای مجلل با استخر های خصوصی است. با ترکیبی از محل اقامت لوکس، امکانات مناسب و سالن ملاقات یا همایش و مجموعه ای از سالن های غذا خوری با منوی صبحانه بوفه ای مفصل، هتل ترانس ریزورت بالی تبدیل به اولین انتخاب مسافرانی شده که به دنبال تجربیات گسترده ای در یک محل اقامت آرام اند.

هتل گرند میراژ بالی

هتل گرند میراژ بالی یک هتل 5 ستاره است که محل اقامت لوکسی را برای سپری کردن تعطیلات در هتلی در شبه جزیره تانجانگ بنوآ، ارائه می نماید. از فرودگاه انگوراه رای تا هتل گرند میراژ بالی با ماشین نیم ساعت فاصله است که مسافت طولانی نیست. پس از طی کردن این مسافت به قسمت انحصاری گردشگری در ناسا دوآ می رسید. ناسا دوآ بهترین نقطه در جزیره است که امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات دارد. امکانات این منطقه شامل تئاتر ناسا دوآ و مخصوصا نمایش معروف دودان شو ، موزۀ پسیفیک و مجموعه مراکز خرید و کمپلکس های آن است. به خاطر موقعیت مکانی بسیار خوب هتل گرند میراژ بالی، دسترسی به غذاخوری ها و رستوران های معروف و درجه یک و کافه ها و همینطور چشم انداز بی نظیری از دریا و انجام انواع ورزش های آبی، براحتی امکان پذیر است.

هتل نووتل بالی

به عنوان جنوبی ترین هتل در مجموعه توسعۀ گردشگری ناسا دوآ، هتل نووتل بالی در محیط دنج و آرامی واقع شده است. در این هتل اتاق های لوکس کف پارکت 50 متری با منظرۀ باغ و چشمۀ آبگرم و سوئیت های یک، دو و سه خوابه در اندازه های 90، 130 و180 متری ارائه می گردد. سوئیت های 2 و 3 خوابه استخر خصوصی دارند و مناسب خانواده هایی هستند که با بیشتر از دو فرزند به مسافرت می آیند. سوئیت های سه خوابه دارای ناهارخوری، نشیمن و آشپزخانه ای با تمام امکانات هستند. اگر چه این هتل مستقیما به ساحل راهی ندارد، دارای باشگاه ساحلی جداگانه ای در ساحل منجیات است و از آنجا تا هتل راه زیادی نیست و با رفتن به این باشگاه می توانید از انواع مختلفی از فعالیت ها و خوردن غذاهای تازه دریایی و کباب و پیتزا لذت ببرید.

هتل لجیان بیچ بالی

هتل لجیان بیچ بالی هتل 4 ستاره ساحلی است که خدمات بینظیری را در جالان ملاستی، دقیقا در مرز بین کاتا و لجیان ارائه می دهد. از فرودگاه بین المللی انگورا رای تا هتل لجیان بیچ بالی 15 دقیقه فاصله است. این هتل می تواند گزینه خوبی برای اقامت کسانی باشد که به دنبال ماندن در نزدیکی ساحل معروف کاتا و کلوپ های شبانه آن هستند، اما یک محل آرام و دنج را ترجیح می دهند. مرکز خرید مدرن سمنیاک هم در نزدیکی هتل لجیان بیچ بالی واقع شده است و پیاده می توان برای خرید به آنجا رفت. هتل لجیان بیچ بالی به خاطر درختان نخل و نارگیل و سایه های آنها و محوطه زیبایش به همراه استخر های چشم نواز و دورنمای زیبایی از دریا، شناخته شده است.

هتل هالیدی این ریزورت بارونا بالی

هتل هالیدی این ریزورت بارونا بالی یک هتل بزرگ 5 ستاره و یک گزینه خوب برای اقامت خانواده هایی است که به بالی سفر می کنند. این هتل ساحلی دقیقا در انتهای خیابان جالان وانا سگارا در تابان واقع شده است و فقط 10 دقیقه از فرود گاه انگوراه رای تا هتل فاصله است. به خاطر موقعیت مکانی و ساحلی بودن هتل، این هتل برای عاشقان ساحلی مناسب است که می خواهند از جمعیت و شلوغی ساحل کاتا فرار کنند و یک ساحا اختصاصی داشته باشند. همچنین هتل هالیدی این ریزورت بارونا بالی برای آنهایی که می خواهند به جاهای مهمی که در اطراف وجود دارد بروند، یا به مرکز خرید دیسکاوری بروند یا سری به پارک آبی کنار مرکز خرید بالی بزنند و یا رستوران ها و دیگر گزینه های سرگرمی و تفریح را انتخاب کنند، بسیار مناسب است.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 548

به "10 تا از بهترین هتل های خانوادگی بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین هتل های خانوادگی بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید