12 دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه ای تجارت نو نهاده شد

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو بیان کرد: در حال حاضر این شرکت بیمه ای با پوشش حدود 80 هزار نفر از جامعه علمی، دانشگاهی کشور، بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی دارد.

12 دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه ای تجارت نو نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از چابک آنلاین؛ منا عروجی در این باره گفت: شرکت بیمه تجارت نو با 12 دانشگاه مطرح کشور در زمینه بیمه نامه های درمان، حوادث دانشجویی، آتش سوزی و خودرو طرف قرارداد است.

وی با بیان اینکه این شرکت بیمه ای به تازگی وارد قرارداد با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز شده است، اضافه نمود: درحال حاضر تجارت نو در صنعت بیمه بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی کشور دارد.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو، دلیل رشد و موفقیت رشته تکمیل درمان در این شرکت را خدمات دهی مناسب دانسته و گفت: سرعت در ارائه خدمات، پاسخگویی 24 سـاعته، گـستردگی مراکز تشـخیصی و درمانی طرف قرارداد با این شرکت و خدمات آنلاینی که از طرف مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد ارائـه مـی گردد، رضایت بیمه گذاران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به رتبه چهارم این شرکت در حوزه انعقاد قرارداد با مراکز تشخیصی و درمانی در صنعت بیمه کشور، اظهار کرد: درحال حاضر 4 هزار مرکز تشخیصی و درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد با شرکت بیمه تجارت نو هستند.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان تجارت نو، یکی از شروط انعقاد قرارداد با مراکز درمانی را، توافق سندیکای بیمه گران با آن مرکز درمانی برشمرده و توضیح داد: شرکت با مراکزی که مورد تائید و توافق سندیکای بیمه گران نباشد وارد مذاکره نخواهد شد.

به اعتقاد عروجی، از دلایل رضایت همکاری مراکز تشخیصی و درمانی با این شرکت بیمه ای، تسویه سریع بیمه تجارت نو و تعامل مستمر با این مراکز و تامین به موقع نقدینگی مراکز است که باعث شده تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد هرگز دچار ریزش نگردد.

وی در ادامه به بیمه تکمیل درمان شرکت اشاره و صدور معرفی نامه آنلاین را از مزایای آن اعلام و گفت: بیمه گذاران می توانند با مراجعه به هر مرکز درمانی و ارائه کد ملی خود وهمراه داشتن دستور پزشک معرفی نامه دریافت نمایند.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو در مورد پوشش بیمه ای هزینه های تشخیصی و درمانی بیماری کرونا نیز شرح داد: هزینه های درمانی بیماری کرونا توسط شرکت بیمه تجارت نو پرداخت می گردد، هزینه های تشخیصی نیز مشروط به رعایت یکسری ضوابط و پروتکل ها قابل پرداخت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1354

به "12 دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه ای تجارت نو نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه ای تجارت نو نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید