50درصد تاسیسات گردشگری کرمان مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: به زودی 50درصد تأسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و همچنین سفره خانه سنتی مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند.

50درصد تاسیسات گردشگری کرمان مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی روز شنبه 20 اردیبهشت ماه 99 با اشاره به اینکه کمیسیون درجه بندی تأسیسات گردشگری استان هفته آینده برگزار می شود، اظهار کرد: با برگزاری این کمیسیون، 50 درصد تأسیسات گردشگری استان مشمول گواهینامه سه ساله استانداردسازی می شوند.

او با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تأسیسات گردشگری شکل می گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، شرح داد: در فرایند اجرای این طرح تمامی امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان بیان نمود: شرکت عامل تطبیق هفتواد کویر به عنوان مجری طرح، با بهره گیری از جدیدترین روش های روز و کارشناسان متبحر، عملیات استانداردسازی واحدهای پذیرایی و مراکز اقامتی راانجام می دهد.

او گفت: این استان دارای 37 هتل و هتل آپارتمان، 29 مهمان پذیر و 17 سفره خانه است که تمامی آن ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1098

به "50درصد تاسیسات گردشگری کرمان مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50درصد تاسیسات گردشگری کرمان مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید