شروع فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه جدید فروش گندم راه اندازی شده تا 3.5 الی 4 میلیون تن گندم که در طی سال فروخته می گردد به وسیله این سامانه توزیع و عرضه گردد.

شروع فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است

سیف اضافه کرد: سامانه فروش گندم از اول دی ماه فعالیتش در 25 استان را شروع نموده و تاکنون 12 هزار تن گندم به وسیله این سامانه به فروخته شده است؛ مزایای بسیاری از جمله هدفمند شدن فروش گندم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این بخش دارد که امیدواریم این سامانه نیز مانند سامانه جامع بازرگانی موفق عمل کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به میزان فروش گندم از اول امسال تاکنون اظهار کرد: با این روند عرضه گندم، با موجودی مطلوب حدود 4 تا 4.2 میلیون تن وارد سال جدید خواهیم شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین کالاهای اساسی کشور نیز مطرح نمود: با تأمین به موقع و عرضه و توزیع کالاهای شکر، برنج و روغن به ثبات قیمت این کالاها در کشور رسیده ایم و موجودی این کالاها در حد مطلوب و جوابگوی احتیاج داخلی است که با سرعت بخشیدن به حمل و نقل کالاهای اساسی به وضعیت بسیار مطلوب در این بخش خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 119

به "شروع فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید