اجرای تعدادی از طرح های ساماندهی خیایان ولیعصر تا انتها سال، حرکت به سمت ثبت جهانی طولانی ترین خیابان پایتخت

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: احتمالا بعضی از طرح های ساماندهی خیابان ولیعصر را تا خاتمه امسال اجرایی کنیم.

اجرای تعدادی از طرح های ساماندهی خیایان ولیعصر تا انتها سال، حرکت به سمت ثبت جهانی طولانی ترین خیابان پایتخت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مصطفی کاظمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تشریح جزییات طرح های ارائه شده برای ساماندهی خیابان ولیعصر گفت: مباحثی که برای خیابان ولی عصر در حال حاضر مطرح می گردد تحت یک چارچوب و سیاست کلی است تا بتوانیم این خیابان را به یک خیابان با کیفیت بالاتر تبدیل نموده و آماده برای ثبت جهانی گردد.

او ادامه داد: قاعدتا برای رسیدن به این هدف باید یکسری اتفاقات ریز و درشت در طول 18 کیلومتر خیابان رخ دهد. به خیلی از این اتفاقات کوچک اگر توجه گردد شرایط موجود به سمت شرایط مناسب تری تغییر خواهد نمود.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران با بیان اینکه گروه ها و نقاطی که انتخاب شده اتفاقی نبوده است؛ افزود: یعنی همان نقاطی هستند که می گردد با مداخلات کوچک و به نوعی کم هزینه کیفیت فضا را بهبود ببخشند. این نخ تسبیح یا خط کلی طرح است.

کاظمی ادامه داد: اینکه گروه ها با یکدیگر متفاوت هستند و تفاوت سلیقه و خط وجود دارد، مشکل ساز نخواهد شد تا زمانی که روح کلی طرح را از دست ندهند. یعنی بنا نیست این طرح ها به یکباره شاکله فضا را به هم بریزند و اتفاقات عجیب و غریب در آنجا رقم بزنند، بلکه بنا به ساماندهی با اصلاح جزییات است که فضا را بهتر نمایند. ضمن اینکه گروه ناظر بر این طرح ها دقت خواهد نمود که خط کلی از دست نرود.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران در پاسخ به پرسشی درباره زمان بندی تحویل و اجرای طرح های ساماندهی خیابان ولیعصر گفت: طراحان چهار هفته فرصت دارند که طراحی های خود را انجام دهند. اگر به مشکل خاصی برنخوریم امیدواریم تا سرانجام سال بتوانیم برخی از آن ها را اجرا کنیم. تکمیل تمامی آن ها ممکن است تا اوایل اردیبهشت سال آینده و یا اوایل خرداد زمان ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1546

به "اجرای تعدادی از طرح های ساماندهی خیایان ولیعصر تا انتها سال، حرکت به سمت ثبت جهانی طولانی ترین خیابان پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تعدادی از طرح های ساماندهی خیایان ولیعصر تا انتها سال، حرکت به سمت ثبت جهانی طولانی ترین خیابان پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید