افتتاح چهار پروژه عمرانی دانشگاه شریف قبل از خاتمه سال

به گزارش فروشگاه کوچک، رییس دانشگاه شریف ازافتتاح چهار پروژه عمرانی دانشگاه ساختمان کلاس های درس، دانشکده مهندسی مکانیک، سالن آمفی تئاتر دو دانشکده مدیریت و کامپیوتر تا قبل از خاتمه سال اطلاع داد.

افتتاح چهار پروژه عمرانی دانشگاه شریف قبل از خاتمه سال

دکتر محمود فتوحی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه ساختمان کلاس های درس دانشگاه شریف سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در تامین بودجه داشتیم افتتاح نشد اما تا انتها ترم جاری یعنی بهمن ماه دو فاز مختلف که در بخش اول آن معاونت آموزشی و در بخش دیگر نیز کلاس های درس مستقر خواهد شد، افتتاح می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: ساختمان کلاس های درس دانشگاه شریف حدود 10 هزار متر مربع مساحت دارد و کار احداث آن بیش از دو سال طول کشید.

رییس دانشگاه شریف همچنین از افتتاح ساختمان مهندسی مکانیک این دانشگاه تا انتها امسال اطلاع داد و اظهار کرد: آمفی تئاتر دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف نیز قبل از انتها امسال افتتاح می گردد. ضمن اینکه آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

دکتر فتوحی خاطر نشان کرد: بنا داریم در محل پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف یک مرکز تحقیقاتی و ساختمان پژوهشکده رضایی را تاسیس کنیم بطوری که کنلگ احداث این دو پروژه را تا دو ماه آینده با یاری های اعتباری سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاونت علمی ریاست جمهوری به زمین خواهیم زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 561

به "افتتاح چهار پروژه عمرانی دانشگاه شریف قبل از خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چهار پروژه عمرانی دانشگاه شریف قبل از خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید