بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در کمیسیون تلفیق اطلاع داد و گفت بیمه راهنمایان گردشگری حق اولیه این بخش از جامعه گردشگری است.

بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است

به گزارش ایسنا، محمدصالح جوکار در رابطه با بیمه راهنمایان گردشگری و پیگیری این مسئله گفت: در جلسه اخیر با وزیر و معاونان وی نسبت به عملیاتی نشدن بیمه 2000 راهنمای گردشگری در سال 99 توضیحاتی را خواهان شدیم.

وی از توجیهاتی مانند نبودن اعتبار و بودجه از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و گفت: البته در مورد حذف بیمه راهنمایان گردشگری از لایحه بودجه 1400 نیز توضیحاتی را از وزارت میراث فرهنگی، مطالبه کردیم که وزیر میراث فرهنگی وعده پیگیری موضوع را داد.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با بیان این که پیشنهاد اصلاح این ردیف بودجه مربوط به بند 15 تبصره 14 به کمیسیون تلفیق ارائه شده است، ابراز امیدواری کرد این موضوع در کمیسیون تلفیق مورد بحث و آنالیز قرار بگیرد هرچند که ما از آن حمایت خواهیم کرد.

جوکار با تاکید بر این که بیمه راهنمایان گردشگری حق اولیه این بخش از جامعه گردشگری است، گفت: این مطالبه منطقی و به حق باید توسط وزارت میراث فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و در قانون بودجه 1400 دیده و عملیاتی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1486

به "بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید