تاکید جهانگیری بر لزوم تسریع در حل مسائل توسعه مازندران

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران، معاون اول رییس جمهور بر نقش آفرینی بیشتر مازندران در حل چالش های ملی تاکید نمود.

تاکید جهانگیری بر لزوم تسریع در حل مسائل توسعه مازندران

به گزارش خبرنگاران، راهکارهای اساسی برای شتاب بخشی به فرایند توسعه مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار این استان با معاون اول رئیس جمهور آنالیز شد.

در این جلسه 2ساعته که در محل ریاست جمهوری برگزارشد، دکتر جهانگیری با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های ممتاز مازندران بر لزوم تسریع در حل مسائل توسعه این استان تاکید نمود.

معاون اول رئیس جمهور نگاه دولت به مازندران را با توجه به صندلی آن در سطح ملی حاکی از احترام و برجسته دانست و اضافه کرد: ریشه یابی و حل چالش های اساسی توسعه مازندران با استفاده از منابع استانی و ملی رویکرد محوری دولت است.

جهانگیری با تاکید بر اهمیت منابع سرشار و استعدادهای طبیعی مازندران، خواهان برنامه ریزی بهینه برای جلوگیری از هدر روی این منابع و تقویت آنها در فرایند توسعه ملی و بومی شد.

رییس و اعضای مجمع نمایندگان مازندران نیز با تشریح بخشی از مسائل پایه ای این استان در بخش های کشاورزی، صنعت ، گردشگری و جنگل و منابع طبیعی خواهان تغییر نگرش دولت به ظرفیت ها و توانمندی های منحصر بفرد این خطه شدند.

نمایندگان مردم مازندران با اشاره به پایین بودن ضریب برخورداری مازندران از اعتبارات ملی جبران عقب ماندگی های این استان را در گرو عزم قاطع دولت و بهره مندی از اعتبارات توازن منطقه ای دانستند.

این نمایندگان با تاکید بر طلایه داری و پیشتازی مردم مازندران در نشر ارزش های اعتقادی و انقلابی، توجه به حفظ و تقویت سامانه های فرهنگی و دینی این استان را رسالت خطیر دولت بیان نموده و خواهان افزایش حجم سرمایه گذاری های دولتی در تامین و تقویت زیرساخت های توسعه ای دیار علویان شدند.

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت فعالیت های عرصه کشاورزی را تابلوی برجسته این استان در سطح ملی عنوان و خاطر نشان کردند: بعضی کوشش های مخرب نظیر ساخت بدون مطالعه و غیر فنی سد فینسک آینده کشاورزی و محیط زیست مازندران را در تهدید قرار داره است.

نمایندگان مجلس با تجلیل از فرایند همگرایی و وحدت مسئولان استانی حول محورهای اساسی پیشرفت و توسعه مازندران، بر صرورت تشکیل کارگروه عملیاتی برای تسریع در اجرای پروژه های تحول آفرین در سیمای این استان تاکید نمودند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فرایند اجرای طرح های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی دولت در این استان بر لزوم کوشش حداکثری برای بهره مندی از ظرفیت های موجود ملی و محلی در این راستا تاکید نمود.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اساسی دولت در تقویت زیر ساختهای توسعه ای این استان گفت: با برنامه ریزی اجرا شده تا انتها این دولت طرح های محوری درحال اجرای استانی به ثمر خواهد رسید.

حسین زادگان با تجلیل از پیگیری ها و هم افزایی نمایندگان مازندران در شتاب بخشی به فرایند توسعه این استان تقویت همدلی مسئولان در تحقق پیشرفت آرمانی این استان را سیاست اصولی دولت بیان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1494

به "تاکید جهانگیری بر لزوم تسریع در حل مسائل توسعه مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید جهانگیری بر لزوم تسریع در حل مسائل توسعه مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید