توضیحات مدیر شهرداری درباره تذکر اخیر چمران، آماده گزارش به اعضای شورا هستیم

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری درباره تذکر اخیر رئیس شورای شهر توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات مدیر شهرداری درباره تذکر اخیر چمران، آماده گزارش به اعضای شورا هستیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حامد سلیمی، مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران درباره تذکر اخیر رییس شورای شهر گفت: به نمایندگی از مجموعه شهرداری تهران، از دقت نظر مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: از آنجایی که هنوز جلسه ای فی ما بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران به منظور رفع ابهامات درخصوص صورتجلسه وحدت رویه نحوه اقدام منطقه ها 22 گانه، برگزار نشده، اعلام آمادگی می کنم، هر زمان که جناب آقای چمران دستور بدهند، خدمت ایشان و سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران حاضر شوم و توضیحات تکمیلی را ارائه کنم.

سلیمی بیان داشت: در صورتجلسه وحدت رویه، صرفا به مصوبه سال 96 شورای شهرداران که ملاک عمل منطقه ها بوده، اشاره شده و قاعده جدیدی وضع نگردیده است.

وی گفت: در مصوبه سال 96 شورای شهرداران قید شده که تخلفات ساختمانی، به شرط نداشتن اضافه طبقه نسبت به پروانه ساختمانی و ضوابط ملاک عمل و صرفا منوط به توسعه و افزایش بنا با رعایت حقوق مجاورین و مشروط به نداشتن شاکی خصوصی، در منطقه ها تعیین تکلیف شوند.

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران ادامه داد: در متن این صورتجلسه صراحتا قید شده که طبق تبصره یکم از ماده سوم مصوبه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی منطقه ها، مبنای محاسبه و رسیدگی به تخلفات ساختمانی، سطح و سطوح پروانه و حقوق قانونی پلاک است.

وی افزود: صراحتا در پیوست شماره 2 ضوابط ساخت و ساز در هریک از زیرپهنه های سکونت بر اساس جدول پیوست شماره یک سند طرح جامع شهر تهران مصوب سال 86، نحوه تعیین تراکم، سطح اشغال و پیشروی برای املاک با توضیحاتی ذیل جدول قید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2127

به "توضیحات مدیر شهرداری درباره تذکر اخیر چمران، آماده گزارش به اعضای شورا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیر شهرداری درباره تذکر اخیر چمران، آماده گزارش به اعضای شورا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید