خطیبی: شرایط استقلال با سال های گذشته فرق نموده است

به گزارش فروشگاه کوچک، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه تیم خود مقابل استقلال توضیحاتی را بیان نمود.

خطیبی: شرایط استقلال با سال های گذشته فرق نموده است

خبرنگاران -رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب نموده، سرمربی مثل مجیدی و مدیری مثل آجورلو دارد که شرایط این تیم را با سال های گذشته متفاوت نموده و این تیم بر خلاف سال های گذشته این فصل یک تیم بسیار خوب و باکیفیتی نشان داده است

وی اضافه کرد: سال جاری استقلال حواشی سال های گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده آن ها صدرنشین مسابقات گردد. این بازی هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی است. فردا یک تیم متفاوت را می بیینید. اگر تمرکز داشته باشیم و با هوش عمل کنیم یک بازی زیبا را به نمایش می گذاریم.

خطیبی در مورد داوری های لیگ گفت: سوال داوری قبل از بازی درست نیست. ما ضربه خوردیم، ولی اعتراض نکردیم و نمی کنیم. هدف تیم ما و باشگاهمان این است که فوتبال زیبا انجام بدهیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد، ما اصلا به حواشی توجه نمی کنیم و امیدوارم فردا برترین اتفاق برای ما رخ بدهد.

وی در مورد اینکه بعد از شکست تیمش در بازی گذشته چه صحبت هایی با بازیکنان تیمش انجام داده است بیان کرد: ما آن بازی را از ذهنمان خارج کردیم و تصورمان این است که آن اتفاق رخ نداده است. مطمئنا در آینده این اتفاق می افتد، ولی بازیکنانم از نظر ذهنی و روحی آماده نموده ایم که جبران نمایند. قطعا فردا همه انگیزه و روحیه را دارند که بازی خوبی انجام بدهند.

یشتر بخوانید

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

یشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2148

به "خطیبی: شرایط استقلال با سال های گذشته فرق نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: شرایط استقلال با سال های گذشته فرق نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید