درگیری پدر نیمار و کانتونا، سکوهای پارک دو پرنس را ملتهب کرد

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- بدنبال شکست پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا و حذف پاریسی ها از این رقابت ها، صندلی اختصاصی نیمار و خانواده اش پس از درگیری با اریک کانتونا اسطوره یونایتد و دوستانش ملتهب شد.

درگیری پدر نیمار و کانتونا، سکوهای پارک دو پرنس را ملتهب کرد

به گزارش خبرنگاران، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: ظاهرا درگیری و تنش مابین بازیکنان تیم های منچستریوناتید و پاری سن ژرمن در جریان تقابل آنها در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا تنها به زمین بازی محدود نبوده و در سکوها نیز جریان داشته است.

اگر گزارش روزنامه نگاران قابل اطمینان باشد، تنش ها حتی در سکوها نیز مابین چهره های آشنای هر 2 تیم به وضوح قابل رویت بوده است.

در حقیقت، براساس گزارش رسانه های فرانسوی، اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد و پدر نیمار ستاره باشگاه پاری سن ژرمن پس از اتمام بازی و شکست پی اس جی در پارک دو پرنس وارد درگیری لفظی و فیزیکی شده اند.

تا پیش از به ثمر رسیدن گل مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی و قطعی شدن صعود یونایتد به یک چهارم، تنها چند درگیری لفظی مابین صندلی اختصاصی خانواده نیمار و دوستانش و صندلی کانتونا و دوستانش گزارش شد. اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم شیاطین سرخ، کانتونا به همراه یکی از همراهان خود با بروز رفتار های غیر ورزشی و نشان دادن حرکات تحریک کننده با دست، صندلی اختصاصی ستاره برزیلی را ملتهب کردند.

این در حالی است که پدر نیمار ناخشنود از آنچه نظاره گر آن بود تصمیم گرفت تا به صندلی کانتونا رفته و نسبت به رفتارهای آنان واکنش نشان دهد؛ پدر نیمار ابتدا کانتونا را هل داد و درگیری در حال تشدید بود که براساس گزارش ها در صورت عدم دخالت نیروهای امنیتی داستان به یک جنگ تمام عیار مابین طرف های درگیر تبدیل می شد.

شیاطین سرخ چهارشنبه هفته گذشته پیروز شدند تا با کسب پیروزی سه بر یک در استادیوم خانگی پی اس جی، در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر سه و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا شوند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 167

به "درگیری پدر نیمار و کانتونا، سکوهای پارک دو پرنس را ملتهب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری پدر نیمار و کانتونا، سکوهای پارک دو پرنس را ملتهب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید