دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستمهای برق ارائه می شوند

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حسین عسگریان دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت گفت: 11 و 12 دی ماه در محل دانشگاه این کنفرانس با حضور متخصصان حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت برگزار می گردد.

دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستمهای برق ارائه می شوند

وی با تاکید بر بومی سازی سیستم های حفاظت و اتوماسیون اضافه کرد: بسیاری از محققان کشور در مرزهای علم فعال هستند که در صدد هستیم از علم آنها به واسطه چنین کنفرانس هایی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه آخرین دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در این کنفرانس ارائه خواهد شد، ادامه داد: در این کنفرانس 2 سخنران کلیدی از انگلیس و چین خواهیم داشت.

وی با اشاره به محورهای حوزه حفاظت در سیستم های قدرت این کنفرانس خاطر نشان کرد: محورهای این کنفرانس حفاظت شبکه های هوشمند الکتریکی ، کاربرد مفاهیم اینترنت اشیا در حفاظت سیستم های قدرت، سیستم های حفاظتی ویژه، پایش، کنترل و حف گسترده سیستم های قدرت، اثرات تولیدات پراکنده در حفاظت سیستم های قدرت، امنیت سایبری در سیستم های حفاظتی، مکان یابی خطا در شبکه های انتقال و توزیع، نگهداری، تعمیرات و بهره برداری سیستم های حفاظت ، سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در سیستم های حفاظتی، کاربرد سیستم های نوین مخابراتی در حفاظت شبکه های قدرت، سازگاری الکترومغناطیسی در سیستم های حفاظتی، سیستم زمین و سیستم حفاظتی هستند.

عسگریان با اشاره به محورهای حوزه اتوماسیون در سیستم های قدرت در این کنفرانس گفت: اتوماسیون در نیروگاه ها، شبکه های انتقال و توزیع، سیستم های اتوماسیون برق در صنعت، سیستم های ارتباطی و مخابراتی در اتوماسیون، اتوماسیون در سیستم های حفاظت حفاظت و کنترل، قابلیت اطمینان و امنیت ددر سیستم های اتوماسیون، نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از سیستم های اتوماسیون، سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در اتوماسیون ، بومی سازی سیستم های اتوماسیون، اتوماسیون شبکه های هوشمند، سنسور های هوشمند و زیرساخت های اندازه گیری پیشرفته و...از دیگر محورهای اتوماسیون در سیستم های قدرت به شمار می فرایند.

دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت با اشاره به تفاوت این کنفرانس با کنفرانس های برگزار شده سالهای گذشته گفت: حضور سخنرانان علمی برجسته از کشورهای دیگر و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت از ویژگی های این کنفرانس نسبت به سالهای گذشته است.

حضور شرکتهای صنعتی و دانش بنیان در کنفرانس حفاظت و اتوماسیون سیستم

دکتر حسین حسینیان دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در ادامه مطرح نمود: ما در ابتدا 146 مقاله مورد قبول را دریافت کردیم و بعد از ارزیابی ها از این تعداد 46 مقاله ارائه می شوند. 30 مقاله به صورت حضوری و 16 مقاله در قالب پوستر در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت ارائه می شوند.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت برگزار خواهد شد که شرکتهای بزرگ صنعتی و بعضی از آنها دانش بنیان هستند. تا به امروز 23 شرکت بزرگ صنعتی و دانش بنیان خواستار حضور در نمایشگاه این کنفرانس بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 755

به "دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستمهای برق ارائه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستمهای برق ارائه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید