راهنمای سفر به گوانجو

به گزارش فروشگاه کوچک، سومین شهر بزرگ چین گوانگ ژو (گوانگ جو یا گوان جو) می باشد. این شهر قطب تجاری این کشور به حساب می آید.که شهر سرسبزی می باشد در جنوب چین. که از همه جای جهان در این شهر دادو ستد انجام می گردد. هم معاملات بزرگ تجاری و هم معاملات خیلی کوچک در این شهر صورت می گیرد. همچنین این شهر دارای تمدن کهن و غنی می باشد . که در بین گردشگران تور چین بسیار پرطرفدار است. در این مطلب مطالب مفیدی در خصوص سفر به گواجو را برای مسافران تور گوانجو توضیح داده ایم.

راهنمای سفر به گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

بهترین زمان سفر به گوانجو

گوانجو دارای آب و هوای نیمه گرمسیری می باشد. که اعث شده شهر گوانجو در هر 4 فصل برای سفر مناسب باشد.که در جهان کم نظیر است. نمایشگاه کانتون که از 15 آوریل تا 5 می می باشد.

بهار گوانجو بارانی است و بن ماه های ژوئن و آوریل میزان بارش بسیار زیاد است. همچنین تابستان های بسیار گرمی و سوانی دارد. همچنین در این فصل شاهد گردباد های ناخوشایند و مکرر کانتونی هستیم.

غذا در گوانجو

کانتونی ها هر چیزی که در زیر آب زندگی می نماید و هر چه در آسمان باشد و هر موجودی که چهارپا باشد. می خورند. و در موردخوردن غذا سختگیری نمی نمایندو در گوانجو رستوران ها و فست فود های فراوانی با غذاهای بسیار متنوعی وجود دارد گه می توانید با توجه به ذائقه خود غذا را انتخاب کنید.

خرید در گوانجو

گوانجو بهترین منطقه برای خرید کردن می باشد گفتنی است که قیمت اجناس در گوانجو در مقایسه با هنگ کنگ ارزان تر است. میدان هایژو منطقه ای است که اجناس خود را حراج می گذارد و ارزان تر از دیگر مراکز خرید است. همچنین در بی جینگ لو مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچکی قرار دارند که اجناس متنوعی را عرضه می نمایند.

جاذبه های گوانجو

مانند جاهای مختلف چین گوانجو نیز دارای معابد بزرگی می باشد. معبد بودایی گوانجو که عبادتگاهی برای بوداییان است در قرن هفتم ساخته شده. و چندین بار خراب شده و آتش گرفته اما دوباره بازسازی شده است این معبد هواداران زیادی دارد. برای کسانی که مراسم مذهبی بوداییان جذاب است پیشنهاد می کنیم به معبد لیورونگ بروند. همچنین اگر به فرهنگ و هنر مردم این شهر علاقه دارید به موزه شهر گوانجو بروید . در این موزه هزاران اثر هنری و نقاشی قدیمی وجود دارد.

سومین شهر بزرگ چین گوانگ ژو (گوانگ جو یا گوان جو) می باشد. این شهر قطب تجاری این کشور به حساب می آید.که شهر سرسبزی می باشد در جنوب چین. که از همه جای جهان در این شهر دادو ستد انجام می گردد. هم معاملات بزرگ تجاری و هم معاملات خیلی کوچک در این شهر صورت می گیرد. همچنین این شهر دارای تمدن کهن و غنی می باشد . که در بین گردشگران تور چین بسیار پرطرفدار است. در این مطلب بهترین راه سفر به گوانجو را برای مسافران تور گوانجو توضیح داده ایم.

گفتنی است که آژانس هواپیمایی سعادت سیر گیتی فقط در زمینه تور های هوایی فعالیت می نماید.

برای سفر به گوانجو و شنزن می توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید.

1- به وسیله هنگ کنگ با هواپیمایی قطر و امارات و سپس به وسیله کشتی به شنزن بروید . و از شنزن با قطار به گوانژو سفر کنید . بلیط کشتی هم حدود 100 تا 150 دلار می باشد.

2- ابتدا به شانگهای سفر کنید و سپس از آنجا با پرواز داخلی به گوانژو یا شنزن سفر کنید. که بین 500 تا 800 یوان هزینه بلیط هواپیما است.

منبع: لذت سفر
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 300

به "راهنمای سفر به گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید