سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم، امید: چگونگی آزمون ها امروز تعیین می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، به رغم اینکه امتحانات خاتمه ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی کمتر از 10 روز دیگر برگزار می گردد، مراکز این دانشگاه در استان تهران درباره چگونگی برگزاری این آزمون ها سردرگم هستند.

سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم، امید: چگونگی آزمون ها امروز تعیین می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کمتر از 10 روز به برگزاری آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی باقی مانده است و این درحالی است که استان تهران (تهران شرق و تهران غرب) هنوز هیچ دستورالعملی برای برگزاری چگونگی آزمون های انتها ترم خود به مراکز این دانشگاه ارایه نداده است و مراکز، استادان و دانشجویان نمی دانند آزمون هایشان به چه صورت خواهد بود.

در این راستا، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در باره برگزاری امتحانات مراکز علمی کاربردی استان تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار، گفت: نحوه برگزاری امتحانات برای مراکز علمی کاربردی استان تهران امروز اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: مراکز علمی کاربردی استان تهران امروز با توجه به قوانین و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا نحوه برگزاری امتحانات را به صورت حضوری یا غیر حضوری اعلام خواهند کرد.

امید توضیح داد: امتحانات مراکز علمی کاربردی در سایر استان های کشور به دو شکل حضوری و غیر حضوری اعلام شده است به طوری که استان هایی که به عنوان شرایط قرمز در شرایط کرونا اعلام شده است آزمون هایشان به صورت غیر حضوری و بعضی دیگر از استان ها با توجه به تصمیم استانداری و رئیس مرکز علمی کاربردی استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1181

به "سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم، امید: چگونگی آزمون ها امروز تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم، امید: چگونگی آزمون ها امروز تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید