تور فرانسه ارزان: شرط فرانسه برای تداوم حمایت بین المللی از سودان

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه ضمن هشدار نسبت به در دست گرفتن قدرت به وسیله نظامیان در سودان، تاکید نمود، اجرای قانون اساسی صادر شده در سال 2019 شرط اساسی تداوم حمایت بین المللی از سودان است.

تور فرانسه ارزان: شرط فرانسه برای تداوم حمایت بین المللی از سودان

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور با شدیدترین الفاظ و عبارات کودتا در سودان را محکوم و نگرانی پاریس و شرکای آن را نسبت به ایجاد بی ثباتی در این کشور ابراز کرد.

وی تحولات اخیر در سودان را تهدیدی برای گشایش دموکراتیک این کشور و خواسته های ملت آن قلمداد کرد و اضافه نمود: ما به همراه شرکای اروپایی و آفریقایی خود خواهان از سرگیری فوری رایزنی بین گروه های سیاسی در این کشور هستیم. ما بعلاوه خواهان پایبندی به تعادل نیروها در مرحله انتقالی طبق سند قانون اساسی 2019 هستیم. زیرا این امر مبنای تداوم حمایت جامعه جهانی از سودان است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بعلاوه تاکید نمود، این کشور از نظامیان سودانی می خواهد که بدون هیچ قید و شرطی عبدالله حمدوک، نخست وزیر و سایر رهبران غیرنظامی را آزاد نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1940

به "تور فرانسه ارزان: شرط فرانسه برای تداوم حمایت بین المللی از سودان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: شرط فرانسه برای تداوم حمایت بین المللی از سودان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید