شیک ترین ها چگونه تیشرت می خرند

به گزارش فروشگاه کوچک، همه ما به دیده شدن نیاز داریم زیرا اعتماد به نفس را در ما افزایش می دهد، در نتیجه احساس خوبی نسبت به خود داریم. شیک پوشیدن وسیله ای است که به ما کمک می کند، توجه بیشتری از محیط کسب کنیم، اما سئوالی که ممکن است در فکر شما هم ایجاد شده باشد این است که چگونه برخی ها در جمع دوستانتان همیشه می درخشند و برخی دیگر با وجود اینکه همیشه در انتخاب لباس، سنگ تمام می گذارند، توجه لازم را کسب نمی کنند. این افراد به سبک لباس مجلسی یا تیشرت خاص زنانه و مردانه توجهی نمی کنند، انتخاب آن ها همیشه براساس سبک استایل شان است و زیاد پیرو مد نیستند، من در این مقاله قصد دارم معیارهای مهم خرید یک لباس متناسب را به شما معرفی کنم.

شیک ترین ها چگونه تیشرت می خرند

انتخاب متناسب با نوع اندام

همانطور که در ابتدا اشاره کردم، اولین نکته ای که شما را زیباتر جلوه می دهد، انتخاب شما براساس نوع اندام تان است، به این معنی که اگر شما اندام خیلی لاغری دارید، بهترین گزینه برای شما لباسی است که اندام شما را کمی چاق تر نشان دهد تا توازنی در اندام شما به وجود آید، بنابراین انتخاب شلوارهای کمی گشادتر برای شما مناسب تر از شلوارهای تنگ است. برخی از افراد هنگام خرید به نوع هیکل خود توجهی ندارند و بیشتر براساس علاقه شان خرید می کنند، این مورد را بیشتر بین خانم ها مشاهده می کنیم، افرادی که بسیار هیکل چاقی دارند و لباس های تنگ می پوشند، متناسب به نظر نمی رسند.

رنگ پوست صورت

انتخاب تی شرت یا لباس براساس رنگ پوست نیز بسیار مهم است زیرا باعث میشود شما زیباتر دیده شوید. برای اینکه متوجه شوید که چه لباسی با رنگ پوست شما هماهنگی بیشتری دارد، این تست را انجام دهید، رگ های دست تان را زیر نور آفتاب بررسی کنید، رنگ های بنفش و آبی نشانه رنگ پوست سرد است و برعکس اگر رگ ها سبزرنگ باشد، پوست شما به گرمی تمایل دارد، حالا اگر رنگ پوست تان را تشخیص دادید، می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید، مثلا افرادی که پوست سفیدی دارند باید رنگ های تیره تر انتخاب کنند، زیرا رنگ های متضاد جلوه بیشتری به پوست شان می بخشد.

نوع پارچه و انتخاب یقه

ممکن است شما هم با این اتفاق روبرو شده باشید که تیشرت تان بعد از یکبار شستن، جمع شده و ترکیبش را از دست داده است، زیرا کیفیت پارچه، ترکیب آن را می سازد. جنس پارچه های تیشرت اغلب پنبه یا تلفیق پنبه و الیاف مصنوعی هستند. پنبه، الیاف محکم و باکیفیتی دارد و کمتر مستعد کوتاهی و کشیدگی است، اگر تیشرتی کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است این کشیدگی در خط گردن ایجاد شود. تیشرت هایی که تغییر شکل پیدا کردند و یقه های آویزانی دارند، جلوه خوبی به اندام شما نمی دهند. دومین نکته، یقه تیشرت است، برخی یقه ها، به شکل هفت یا گرد، یقه قایقی، یقه اسکوپ هستند که انتخاب آن کاملا براساس سلیقه است. برای نگهداری تیشرت نیز باید به مواردی مثل تاکردن صحیح توجه داشته باشید، آموزش بهترین روش تا کردن تیشرت را می توانید در مقالات طرح با تو مطالعه کنید.

انتخاب طرح روی پارچه

امروزه چاپ طرح های مختلف تیشرت بین جوانان ترند شده است، به خصوص طرح های مجذوب کننده هنرپیشه های فیلم و سریال های محبوب روی تیشرت، طرفداران بسیاری دارند، چاپ طرح هایی مانند تیشرت تن تن، اسپایدرمن، بتمن، گیم آف ترونزو پیکی بلایندرز و سریال ها و انیمیشن های مجذوب کننده دیگر، گوی رقابت را از سایر طرح های تیشرت ربودند. برخی طرح ها نیز به صورت چهارخانه، راه راه نیز همیشه محبوب هستند و هیچ گاه از مد نمی افتند. شما باید براساس سلیقه و کارایی تان انتخاب کنید، برخی بیشتر دوست دارند، به جای طرح، نقل قول مجذوب کنندهی روی تیشرت چاپ کنند یا تیشرت ساده را به هر طرحی ترجیح می دهند.

پوشیدن تی شرت براساس مناسبت ها

نکته مهم دیگر، انتخاب براساس نوع کاربرد است، تیشرت ها به طور کلی، آزاد و راحت هستند، اما نوع کارایی تیشرت، تاثیر مهمی در انتخاب شما دارد، مثلا تیشرتی که برای ورزش انتخاب می کنید طبیعتا با تیشرتی که برای مهمانی یا دورهمی می پوشید فرق دارد، تحرک شما در ورزش بیشتر است، بنابراین تیشرت های ورزشی باید انعطاف بیشتری داشته باشند، پس جنس پارچه لباس های ورزشی باید طوری باشد که عرق را از خود دفع کند و به سرعت خشک شود، پس در انتخاب آن غیر از سلیقه نکات ضروری دیگری نیز باید مد نظر قرار دهید. البته این نکته به طور کلی برای خرید تیشرت ها ضروری است.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2009

به "شیک ترین ها چگونه تیشرت می خرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین ها چگونه تیشرت می خرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید