طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو در بوشهر اجرا شد

به گزارش فروشگاه کوچک، طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو به منظور جلوگیری از احتکار در استان بوشهر در حال اجراست.

طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو در بوشهر اجرا شد

به گزارش از ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح ویژه نظارت بر بازارخودرو برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور برخورد قاطع با محتکران خودرو در استان در حال اجراست.

سید حسین حسینی اضافه نمود: این طرح به منظور ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از قیمت های کاذب در قالب گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط به صورت جدی و مستمر در دست اجراست.

او از همه صاحبان انبار ها، پارکینگ های عمومی، مجتمع های تجاری، نمایشگاه داران اتومبیل و کنندگی های فروش خودرو خواست از پذیرش و نگهداری خودرو های بدون پلاک در این مکان ها خودداری کنند زیرا در صورت دیده شدن خودرو های بدون پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مطرح نمود: هرگونه تحویل خودرو به خریداران مشروط به نصب پلاک بر روی خودرو است و کنندگی ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: در صورت دیدن دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر موضوع را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1125

به "طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو در بوشهر اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ویژه نظارت بر بازار خودرو در بوشهر اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید