تور لوکس ترکیه: جهت پاکستان ، ایران ، ترکیه، عصر جدیدی در تجارت منطقه

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- مشاور نخست وزیر پاکستان در امور تجارت و سرمایه گذاری راستا تجاری پاکستان - ایران - ترکیه را آغازگر عصر تازه در تجارت و اتصالات منطقه ای توصیف کرد.

تور لوکس ترکیه: جهت پاکستان ، ایران ، ترکیه، عصر جدیدی در تجارت منطقه

بهترین تجربه سفر را با تور لوکس ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مشاور نخست وزیر پاکستان در امور تجارت و سرمایه گذاری راستا تجاری پاکستان - ایران - ترکیه را شروعگر عصر تازه در تجارت و اتصالات منطقه ای توصیف کرد.

عبد الرزاق داوود مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سرمایه گذاری و تجارت در توییتی از تکمیل ارسال اولین محموله های تجاری پاکستان به ترکیه از راستا ایران اطلاع داد و نوشت: موفقیت این فرایند شروع عصر تازهی از ارتباطات تحت سیاست توسعه اتصالات منطقه ای است.

وی اضافه کرد: بسیار خرسندم که اعلام کنم به وسیله سیستم بین المللی ترانزیت تیر (TIR)، اولین کامیون شرکت ملی لجستیکی پاکستان (NLC) که کالا های پاکستانی را حمل می کرد از راستا ایران بعد از طی مسافت 5300 کیلومتری به استانبول رسید.

مشاور نخست وزیر پاکستان گفت: این راستا تجاری به علت کوتاهی و مقرون به صرف بودن به برترین راه تجارت منطقه ای تبدیل خواهد شد، از این رو از صادرنمایندگان می خواهم از این تسهیلات استفاده نمایند.

لازم به ذکر است اولین محموله تجاری از راستا پاکستان - ایران - ترکیه درحالی با موفقیت ارسال شده که هر سه کشور درصدد آن هستند تا قطاری باری اکو که پس از سال 2011 متوقف شده است را مجددا به صورت دائمی فعال نمایند تا از این طریق عملا فرصتی تازه برای بازرگانان و فعالان کسب و کار جهت تبادل مواصلاتی شرق فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1919

به "تور لوکس ترکیه: جهت پاکستان ، ایران ، ترکیه، عصر جدیدی در تجارت منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لوکس ترکیه: جهت پاکستان ، ایران ، ترکیه، عصر جدیدی در تجارت منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید