مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد در طرح ملی قرار مهربانی خبرنگاران

به گزارش فروشگاه کوچک، 15 نفر از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد پیرو پویش قرار مهربانی با حضور در مرکز انتقال خون استان در جهت کمک به هم نوع و ترویج فرهنگ اهدای خون در این طرح مشارکت کردند.

مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد در طرح ملی قرار مهربانی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 15 نفر از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد پیرو پویش قرار مهربانی با حضور در مرکز انتقال خون استان در جهت کمک به هم نوع و ترویج فرهنگ اهدای خون در این طرح مشارکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد نیز با ابراز خرسندی از استقبال اعضای جوانان هلال احمر دانشگاه یزد در این اقدام، گفت: نجات جان همنوع در هر لباسی باشد لذت بخش است. امیدواریم با فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان بتوانیم میزان مشارکت جوانان را در سنت حسنه اهدای خون بالا ببریم.

گفتنی است، طرح پویش قرار مهربانی با هدف تامین خون سالم برای بیماران به صورت سراسری در کشور با همکاری و هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر و به صورت ماهیانه از ابتدای سال جاری شروع و تا سرانجام سال ادامه دارد که طی آن اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خون اهدا می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1596

به "مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد در طرح ملی قرار مهربانی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد در طرح ملی قرار مهربانی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید