نوسازی شبکه برق 560 روستا، بهسازی شبکه 10 هزار روستا طی سال جاری

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرعامل توانیر گفت: نوسازی و بهسازی شبکه برق 10 هزار روستا را برای امسال در دستور کار داریم و در این راستا، از ابتدای سال تا به امروز شبکه برق 560 روستا نوسازی شده است.

نوسازی شبکه برق 560 روستا، بهسازی شبکه 10 هزار روستا طی سال جاری

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل شرکت توانیر امروز در مراسم افتتاح دیسپچینگ ملی جدید برق کشور و طرح های جهادی نوسازی شبکه برق 10 هزار روستا در سال 1400، گفت: به برکت انقلاب اسلامی تمامی روستا های کشور زیر پوشش کامل برق هستند این در حالی است که امروزه یک میلیارد نفر از جمعیت دنیا به برق دسترسی ندارند. این شبکه گسترده برقی طی سال ها به مرور دچار فرسودگی شده اند و احتیاج به توسعه و نوسازی دارند. بودجه مورد احتیاج این طرح در خلال همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی از محل ظرفیت بودجه 1400 تأمین می گردد.

وی اضافه نمود: طی این طرح در سال 1400 نوسازی و توسعه شبکه برق 10 هزار روستا را که جمعیت 3.5 میلیون نفری را در بر می گیرد، در برنامه داریم. در نتیجه این طرح 150 هزار متقاضی جدید نیز از نعمت برق بهره مند می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح روستا محور است و با یاری نیرو های اعزامی به صورت روستا به روستا در حال اجرا است. در نتیجه این اقدامات از ابتدای امسال تا به امروز شبکه برق 560 روستا را بهسازی و نوسازی نموده ایم. به این ترتیب می توان گفت در تناسب با هر شهر در کشور، شبکه برق یک روستا نوسازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1719

به "نوسازی شبکه برق 560 روستا، بهسازی شبکه 10 هزار روستا طی سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی شبکه برق 560 روستا، بهسازی شبکه 10 هزار روستا طی سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید