گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین

به گزارش فروشگاه کوچک، نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین با حضور رهبران حزب از جمله رئیس جمهور این کشور گشایش یافت.

گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، بعد از ظهر امروز پنجشنبه 14 اسفند (4 مارس) به وقت پکن، نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین با حضور رهبران حزب و کشور از جمله شی جین پینگ گشایش یافت.

وانگ یانگ رئیس کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین در گزارش کار در این نشست ضمن مرور کارهای کنفرانس مشورت سیاسی خلق در سال 2020، کارهای امسال را نیز بیان کرد.

نشست امسال با حضور بیش از 2100 نفر از اعضای کنفرانس از احزاب، گروه ها، اقوام و محافل مختلف چین به مدت 7 روز ادامه خواهد یافت.

شرکت کنندگان، گزارش کار کمیته دائمی کنفرانس مشورت سیاسی خلق و گزارش شرایط ارائه پیشنهادها را مطالعه و آنالیز خواهند کرد و در نشست سالانه مجلس ملی نمایندگان خلق حضور خواهند یافت و گزارش کار دولت، چهاردهمین برنامه توسعه 5 ساله توسعه مالی و اجتماعی و پیش نویس اهداف درازمدت سال 2035 را استماع و آنالیز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1591

به "گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید