1000 تن شکر با نرخ دولتی در ماه رمضان توزیع می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - مدیرکل هماهنگی بازرگانی دولتی بیان کرد که از ابتدای اسفند تا ماه رمضان 100 هزار تن شکر با نرخ مصوب در بازار عرضه می گردد.

1000 تن شکر با نرخ دولتی در ماه رمضان توزیع می گردد

به گزارش خبرنگاران، حجت براتعلی گفت: همه ساله ستاد تنظیم بازار برای حفظ آرامش بازار در ایام سرانجامی سال و تعطیلات نوروز تمهیداتی اتخاذ می نماید که سال جاری به سبب شروع ماه رمضان بلافاصله بعد از تعطیلات، برنامه ویژه ای در حال اجراست.

به گفته وی، از ابتدای اسفند طرح توزیع 100 هزار تن شکر در قالب شبکه های منتخب فروشگاه های زنجیره ای، سازمان میادین تعاونی های اداری توزیع می گردد.

براتعلی می گوید: قیمت کنونی هر کیلو شکر در سطح شبکه ها 11 هزار و 500 با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده توزیع و در شبکه های عرضه بسته به نوع احتیاج بسته بندی می گردد.

آنالیز ها از سطح بازار نشان می دهد که هر کیلو شکر با نرخ 20 تا 22 هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می گردد که طبق گفته فعالان در سال گذشته قیمت شکر چند بار دچار افزایش قیمت شد.

مدیرکل هماهنگی بازرگانی دولتی گفت: تا سرانجام ماه رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی در دستور کار دولت نیست.

بنابر اعلام بازرگانی دولتی هر کیسه 50 کیلویی شکر 12 هزار و 535 تومان و بسته بندی های یک کیلویی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف 17 هزار و 350 تا 17 هزار و 500 تومان عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2122

به "1000 تن شکر با نرخ دولتی در ماه رمضان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 تن شکر با نرخ دولتی در ماه رمضان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید