بیش از 50 درصد حامیان ایتام خوزستان را فرهنگیان تشکیل می دهند

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای مناطق و نواحی آموزش وپرورش استان از مشارکت 6 هزار فرهنگی در حمایت از ایتام استان اطلاع داد و گفت که بیش از 50 درصد حامیان ایتام را فرهنگیان گرامی تشکیل می دهند.

بیش از 50 درصد حامیان ایتام خوزستان را فرهنگیان تشکیل می دهند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، جمال شیبه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای مناطق و نواحی آموزش وپرورش استان اظهار کرد: اجرای طرح پویش مهربان با مشارکت کارمندان سراسر کشور یکی از طرح های اثربخش برای جذب حامی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد است.

وی اضافه نمود: 15 هزار نفر از دانش آموزان خوزستانی مددجو دارای حامی هستند و مابقی بدون حامی تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند. بر اساس پیش بینی ها اجرای طرح پویش مهربان می تواند گام مهمی برای جذب حامی برای سایر استان تحت پوشش باشد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ادامه با اشاره به مشارکت بالای فرهنگیان خوزستانی در طرح اکرام ایتام؛ توضیح داد: 6 هزار فرهنگی خوزستانی حامی ایتام در استان هستند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

شیبه در سرانجام یادآور شد: همکاری و هم افزایی مجموعه تعلیم و تربیت استان می تواند راهگشای مسائل کمیته امداد در حوزه اجرای طرح های حمایتی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1417

به "بیش از 50 درصد حامیان ایتام خوزستان را فرهنگیان تشکیل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 50 درصد حامیان ایتام خوزستان را فرهنگیان تشکیل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید