تقی زاده: گزارش حسابرسی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است، فدراسیون، انتقال ساختمان 2 باشگاه را قطعی کند

به گزارش فروشگاه کوچک، جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان از نهایی شدن گزارش های حسابرسی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی آنها اطلاع داد.

تقی زاده: گزارش حسابرسی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است، فدراسیون، انتقال ساختمان 2 باشگاه را قطعی کند

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و پس از هماهنگی های لازم، روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده به زودی اعلام می گردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: البته با وجود مصوبات قبلی، دو شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نکرده اند و براساس مصوبه جدید هیئت مدیره دو باشگاه، رسول پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو اقتصادی، به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده اند. نکته دیگر در زمینه دارایی های دو باشگاه، ساختمان مرکزی آنهاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان های مرکزی متعلق به دو باشگاه اقدام کند.

مسئول پیگیری واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: البته خبر خوب اینکه کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و ان شاءالله با طی تشریفات قانونی و آنالیز مستندات، اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 776

به "تقی زاده: گزارش حسابرسی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است، فدراسیون، انتقال ساختمان 2 باشگاه را قطعی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی زاده: گزارش حسابرسی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است، فدراسیون، انتقال ساختمان 2 باشگاه را قطعی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید