توضیحات محسنی اژه ای درباره دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده های اقتصادی

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز این فراکسیون با محسنی اژه ای برای آنالیز پرونده های اقتصادی اطلاع داد.

توضیحات محسنی اژه ای درباره دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده های اقتصادی

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز با آقای محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه جلسه ای داشتیم که در آن پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی مورد بحث نهاده شد. نمایندگان این موضوع را مطرح کردند که چرا فرآیند رسیدگی به این پرونده ها طولانی است و احتیاج است با جدیت بیشتری کار گردد.

وی افزود: آقای محسنی اژه ای هم توضیحاتی را ارائه کردند و گزارشی از اقدامات قوه قضاییه برای پیشگیری مطرح کردند. ایشان همچنین به خلاءهای قانونی اشاره کردند و گفتند در مواردی محدودیت های قانونی جلوی برخورد را می گیرد.

لاهوتی افزود: در این جلسه درباره ماده 236 آیین نامه (گزارش های ارجاعی مجلس به قوه قضاییه) و همچنین سوال از رییس جمهور بحثی مطرح شد که این ضعف قانون است و حتی اگر سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه ارجاع گردد تعیین نیست سهل انگاری، تخلف و جرم اجرا شده یا خیر، لذا احتیاج به اصلاح این قانون وجود دارد.

وی در خاتمه با بیان اینکه این جلسات به صورت منسجم تر ادامه می یابد، اضافه نمود: ان شاءالله کوشش خواهیم کرد تا نگاه های پیشنهادی از طریق لایحه یا طرح اعمال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 29

به "توضیحات محسنی اژه ای درباره دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده های اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات محسنی اژه ای درباره دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده های اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید