خبرنگاران مجوز دولت برای فراوری مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال 99

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، از تصویب تمهیدات لازم برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف در کمیسیون تلفیق اطلاع داد.

خبرنگاران مجوز دولت برای فراوری مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال 99

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علی اصغر یوسفنژاد روز یکشنبه از الحاق یک بند به تبصره 8 لایحه بودجه اطلاع داد و اظهارداشت: براساس این الحاقیه دولت مجاز است با استفاده از زمین های در اختیار در قالب مشارکت با بخش خصوصی یا غیردولتی تمهیدات لازم را برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با اولویت الگوی مصرف فراهم سازد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به شناسایی خانوارهای فاقد مسکن متقاضی این واحدهای با اولویت خانوارهای کم درآمد به وسیله سامانه مناسب اقدام کند.

یوسفنژاد ادامه داد: به منظور اجرایی کردن مفاد این بند با هدف کاهش قیمت تمام شده مسکن سایر دستگاه های اجرائی ذیربط ازجمله وزارتخانه های نفت، نیرو، کشور، شهرداری ها، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مرکزی موظفند در زمینه ارائه مجوزهای لازم تامین اقتصادی، تامین خدمات زیربنایی و اقدامات اجرائی همکاری لازم را با وزارت راه و شهرسازی به عمل آورند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران مجوز دولت برای فراوری مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجوز دولت برای فراوری مسکن با اولویت خانوارهای کم درآمد در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید