خط و نشان رئیس مجلس عوام بریتانیا برای جانسون

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران آنلاین:رئیس محافظه کار مجلس عوام بریتانیا با هشدار به نخست وزیر این کشور درباره نافرمانی از قانون به وسیله رد درخواست به تعویق انداختن برگزیت، متعهد شد تا مانع هرگونه کوشش برای دور زدن قانون گردد.

خط و نشان رئیس مجلس عوام بریتانیا برای جانسون

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مجلس بریتانیا اوایل ماه جاری میلادی با هدف جلوگیری از یک برگزیت بدون توافق قانونی را تصویب کرد اما بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور با پافشاری تاکید دارد که کشورش در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) با یا بدون یک توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

جان برکو، رئیس مجلس عوام بریتانیا گفت: نافرمانی از قانون وحشتناک ترین مثال برای باقی جامعه است. اگر دولت بخواهد از قانون نافرمانی کند مجلس این احتمال را از بین خواهد برد و با جدیت وارد عمل خواهد شد. نادیده دریافت قانون و اجرای برگزیت بدون توافق همچون سرقت از بانک است.

برکو اضافه کرد: اگر این مسئله نیازمند ابداع رویه های بیشتر باشد، نه محدودیت ها در قانون اساسی و نه زمان نمی توانند مانع ما برای جلوگیری از وقوع این مسئله شوند.

اظهارات جان برکو پس از آن مطرح شد که جانسون خاطرنشان کرد در جریان مطرح کردن درخواست تعلیق مجلس از ملکه، به ایشان دروغ نگفته است.

در همین حال میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مسئله برگزیت گفت: دلیلی برای خوش بین بودن نسبت به رسیدن به یک توافق خروج با بریتانیا پیش از نشست 17 و 18 اکتبر (25 و 26 مهرماه) اتحادیه اروپا وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 373

به "خط و نشان رئیس مجلس عوام بریتانیا برای جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان رئیس مجلس عوام بریتانیا برای جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید