عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 چند هفته به عقب افتاد

به گزارش فروشگاه کوچک، شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس از تاخیری چند هفته ای در عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) خبر داده است. طبق گفته این شرکت، آن ها برای تضمین کیفیت بازی و پرداخت بیشتر آن، نیاز به زمان بیشتری دارند.

عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 چند هفته به عقب افتاد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

در حالی که قرار بود فاینال فانتزی 7 در روز سوم مارس سال جاری میلادی (13 اسفند) عرضه گردد، تاریخ انتشار این بازی به دهم آوریل (22 فروردین 1399) موکول شده است.

یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده بازسازی فاینال فانتزی 7، پیغامی در این باره منتشر کرده است که می توانید آن را در ادامه بخوانید:

می دانیم که بسیاری از شما منتظر عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 هستید و برای تجربه آن چه ما زمان زیادی مشغول کار روی آن بوده ایم، صبر کرده اید. در راستای اطمینان از این موضوع که بازی به دیدگاهی که از آن داریم، پایدار بماند، و ارایه کیفیتی که طرفداران ما استحقاق آن را دارند، تصمیم گرفته ایم تا تاریخ عرضه بازی را به 10 آوریل 2020 تغییر دهیم.

این تصمیم سخت را برای این می گیریم تا برای پرداخت نهایی بازی، چند هفته ای بیشتر به خود زمان و بهترین تجربه ممکن را به شما اریه دهیم. من، از طرف تمام افراد تیم، می خواهم از همه معذرت خواهی کنم، چون می دانم که این تاخیر به معنای کمی انتظار بیشتر است. از صبر و پشتیبانی شما تشکر می کنیم.

رونمایی بازسازی فاینال فانتزی 7، به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی های چند سال اخیر، به سال 2015 بازمی گردد؛ طوری که چند سالی است بازی را در شکل و شمایل مختلف دیده و تغییرات آن را از نزدیک دنبال کرده ایم.

در روز 10 آوریل سال جاری (22 فروردین 1399) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

ببینید:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 657

به "عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 چند هفته به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 چند هفته به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید